Brandstof clubwedstrijden Mach 2013

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Velox, 17 mrt 2013.

  1. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    Lijkt me heel gezellig, heb je die 5 poorter nog? Dan moet er alleen nog zo'n hypex uitlaat op (misschien dat je die voor een dagje van iemand kan lenen) en gaan.
     
  2. petertjes

    petertjes

    Lid geworden:
    9 apr 2009
    Berichten:
    486
    Locatie:
    Belgie (Bocholt)
    Ja heb nog 5poorter motoren, dus kan zo mee doen. Alleen uitlaat nog.
     
  3. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    Gisteren werd de 3e BC gereden. Mooi startveld met 31 inschrijvingen (20 1/10 en 11 1/8). Het weer zat mee en het was een prachtige dag om te rijden.

    De klasse groeit nog steeds en nog niet alle (aktieve) leden hebben al meegedaan. Dit zal voor de 1/10 gaan betekenen dat we zelf weer een c-finale zullen gaan krijgen :) Misschien de volgende BC (20-21 juli), alhoewel die kans klein is omdat dan de schoolvakanties al begonnen zijn. Maar ik weet zeker dat het dit jaar staat te gebeuren.

    Na twee jaar de klasse in deze vorm, bij ons een beetje verplicht door wat geluidproblemen, lijkt dit concept zijn vruchten af te gaan werpen. Het wordt echt een competitie voor rijders, een foutje is snel gemaakt en heeft direct gevolgen want goedmaken op vermogen is er niet meer bij. Afstellen van auto, koppeling en motor zijn vereiste om vooraan mee te doen. .

    Roy'bekertje pakken' Bakker heeft deze editie verdient gewonnen. De overstap van zijn oude getrouwe HK naar een kipkorn (of Bok zoals hij hem noemt) heeft hier misschien wel aan meegedragen. Ook >300 trainingsrondjes helpt, ondanks dat die trainen voor mietjes vindt ;)

    Ruud ( onze voorzitter) heeft ook reclame gemaakt voor het NK volgende week in Utrecht. Hopelijk gaan mensen zich hier ook weer voor inschrijven en wordt ook dit ook weer een goed gevuld evenement
     
  4. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    @Roelof, zag je gisteren weer plaatjes schieten. Heb je misschien nog een paar mooie die je hier wilt laten zien?
     
  5. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Most important picture

    Hier 1 foto, heb er een heleboel, met dank aan Roelof.

    Dit was wel de belangrijkste.................................(voor mij dan)
    Let op de ty-rap die zichzelf in de achterzijde van de body sneed en zo de tank openhield.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  6. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Most important picture

    Hier 1 foto, heb er een heleboel, met dank aan Roelof.

    Dit was wel de belangrijkste.................................(voor mij dan)
    Let op de ty-rap die zichzelf in de achterzijde van de body sneed en zo de tank openhield.

    Niet dus, Roelof leg me eens uit hoe ik hier een foto heen transporteer, a.u.b.
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Foto ergens uploaden (hier op het forum onder je profiel kan je fotoalbums maken of iets als photobucket of FTP naar een eigen site) en de link of code met de IMG tags hier plaatsen.

    Welke er voor mij even mooi uit sprong:
    http://www.euronet.nl/users/tooms/ftp/morsen.jpg
     
  8. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    De mooiste

    Roelof inderdaad de mooiste van je reportage, ik heb je per mail mijn dank uitgesproken voor de foto's en hierbij nogmaals.
     
  9. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Zo dan maar

    Foto's van mijn catastrofale pitstop, en de rest vind je hier ook.

    https://www.facebook.com/rcvoerboten

    Gelijk een beetje reclame...........................hoop dat dat hier niet erg is.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  10. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    Ziet er goed uit Roelof, sta er zelf ook bij :)

    @Ruud, tja goeie een pitmaat is natuurlijk ook wel belangrijk. Nu kies jij weer diegene met de mooie verkooppraatjes ;)

    Ik wil trouwens nog wel bezwaar aantekenen voor die druppellaar, tanken boven de balk is niet toegestaan :D
     
  11. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Quote

    Iwan, als eerste wil ik Daan niets kwalijk nemen maar danken voor zijn hulp, hij deed zijn uiterste best en had dit niet gebeurt dan waren we aardig onderweg geweest naar P2 of zelfs P1, het probleem moet ik bij mezelf zoeken zodat zoiets niet meer gebeurt in het vervolg.
    Het geheel staat los van het feit dat ik mijn vaste pit maat Rob uiteraard wel miste.

    Je kunt bij de wedstrijdleiding nog een klacht indienen over de "druppelaar" als je wil, overigens is wedstrijdleiding ook de man met de "verkooppraatjes"......................
     
  12. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Geen dank, nieuwe speeltjes moet je uitgebreid leren ;)

    Ik moet zeggen dat zo'n Canon 600D wel een verademing is tov mijn oude Fujifilm S5000. De snelheid waarmee de Canon fotografeert maakt dit soort foto's heel makkelijk al ben ik hem nog wel aan het leren.

    Ik heb er ook een remote bij gemaakt (schema is echt heel simpel) en moet nog even op jacht naar een goede statief om samen met de remote goede stil-fotografie te maken.
    Handdige site voor zelfbouw in de fotografie:
    http://www.doc-diy.net/photo/remote_pinout/
     
  13. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    Als die zo doorgaat staat die iedere keer naast je in de finale en zal je hem iedere BC moeten missen ;)
     
  14. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Correct

    De NK's zijn dit jaar wel afgedekt met Rob en voor volgend jaar heeft zich inmiddels ook al een (extra) iemand aangemeld, best een luxe probleem....................................straks moet ik nog kiezen..................
    De clubraces zal inderdaad wat lastig zijn mede door mijn gevoeligheid omtrent een vaste pit maat.

    We zullen wel zien hoe het verder uitpakt, ben net weer begonnen weet je nog wel, dus rustig aan.
    En wat betreft Rob...........ik gun het hem van harte want ik heb veel aan hem te danken...................
     
  15. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Komisch

    Je gaat alweer net zo ver als met je modelbouw, 1 tip, een frees en vijl zou ik bij een dergelijk apparaat achterwege laten.
    Veel plezier ervan................................
     
  16. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Mooie foto's Roelof!
    @Ruud, jammer dat tywrap bleef hangen?, dus je motor liep een rondje arm, en moest meteen weer binnenkomen?

    Jammer dat de livestream eruit ging, heb het dus niet helemaal kunnen volgen.
    Volgende race ben ik ook weer van de partij, kan ze nu eenmaal niet allemaal meedoen....
    Dennis heeft wel erg hard gereden in de 1/8 finale hoorde ik, is zijn motor nog open gemaakt? :D
    En Marc Meijer ook, met een 14.9, doe eens normaal man!.....
     
  17. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    zo ging het

     
  18. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Duidelijk.

    Ehh, nee geen idee waar je zo snel een krachtbron vandaan haalt, gewoon kopen? Heeft ABC shop niets liggen?, DS?
     
  19. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Zware tijden

    Het zijn zware tijden Martin................................krijgen is veel leuker......ik zal EDAM maar even bellen dan.
     
  20. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ruud, zelf ik krijg niet alles! hahahaha
    Nee, zo gek zijn ze tegenwoordig niet meer hoor!
     

Deel Deze Pagina