Brandstof kopen

Hallo mensen ik ben net nieuw op dit gebied van nitro en nu is mijn vraag
Waar kan je het beste nitro kopen en welk merk ik gebruik nu merlin
Maar zit ook teover wegen om een keer optifuel tekopen
Ik zie de reacties graag tegemoet

Mvg gideon

Ps:als ik spellings fouten maak sorry daar voor

Waarom zou je anders willen? Met Merlin (Expert en Advance) is niets mis mee. Even gekeken naar Optifuel maar dat wordt niet zo makkelijk geleverd of bij jou in de buurt wel?

PS, er bestaan ook spellingcheckers voor brouwsers, doe er je voordeel mee.

Bedankt voor Je reactie en er is inderdaat nicks mis mee maar verschillende merken teste kan geen kwaat toch

Ik rij van af het begin met marlin.
Ook heb ik de marlin pro geprobeerd. Ik merkte er niks van.
Alleen in me portomonee

Bedankt voor Je reactie en er is inderdaat nicks mis mee maar verschillende merken teste kan geen kwaat toch

Nogmaals, met de vele spellingtools die vandaag mogelijk zijn in je browser is er weinig excuus om tot bijna onbegrijpelijke woorden te schrijven, maak er gebruik van! Is niet alleen goed voor ons en je topics maar ook voor je eigen ontwikkeling.

Op zoek naar wat anders kan inderdaad geen kwaad maar hou er rekening mee dat er goede en minder goede brandstoffen bestaan. Met name brandstoffen bedoeld voor maximale prestaties kunnen op langere duur een snellere slijtage op de motor vertonen. Om die reden zou ik ook nooit zo snel Merlin Pro aanbevelen, zeker de goedkopere RTR motoren zijn vaak uit minder slijtvaste materialen gebouwd.....

Wat mij opvalt is dat er op dit forum vaker mensen bagger slecht Nederlands typen en zich verontschuldigen, Waar komt dit vandaan?

• Like
Reactions: Cnn
Dan nog is het gemakzucht. Zoals al aangegeven zijn er spelling checkers voor je browser, gebruik die dan gewoon.

Maar om on-topic te blijven, gewoon lekker Merlin blijven rijden. Ik gebruik het ook al jaren en het is 1 van de betere brandstoffen voor je motor.

M.v.g. Mark

Bedankt voor de reactie alleen baal ik ervan dat er veel gezeik komt bij het feit
Dat ik moete heb met spelling en ik daar op afgeknapt word

Dat valt wel mee...
Beetje goedbedoelde kritiek mag best...

Bekijk het andersom
Jij stelt hier je vraag, en verwacht van ons dat wij:
- je vraag lezen
- onze ervaringen met je delen
- ons antwoord op een voor jou duidelijke manier verwoorden

Dan mogen wij van jou verwachten dat je op zijn minst je vraag duidelijk stelt. Dat is ook in je eigen belang, heeeeeel veel mensen proberen niet eens zo'n onduidelijk verhaal te lezen en slaan hem gewoon over. Dus krijg je ook weinig advies
Daarom vroeg men of je even een spellingschecker aan wilde zetten.

Je bent nl niet de enige met dit probleem, er zitten zat mensen met spellingsproblemen op het forum.
Zelfs mensen met dyslexie kunnen via die spellingscheckers hun verhaal gewoon duidelijk neerzetten.

Je hebt de checker gevonden, en het is te merken. Dus zul je daar ook weinig meer van horen.
Maar niet meteen zo op je teentjes getrapt voelen, je zal merken dat het goedbedoelt was...

Oke bedankt voor je reactie alleen het kwam wat rot over dat met gemakzucht terwijl ik echt me best doe om het zo goed mogelijk te typen en bedankt voor de reacties ik heb het wat verkeert opgevat bedankt allemaal:worship:

Ik kan je zeggen dat het ten eerste goed bedoeld was maar zeker niet de bedoeling om het te zacht te brengen.
Er zijn zoveel jongeren op het forum die gewoon hun vragen hier neerplempen in onleesbare taal en er maar bijzetten dat ze niet kunnen spelle, dyslectisch zijn of wat voor ander kulverhaal ook.
Je hoort je gewoon in ABN te kunnen uiten en moet ook gewoon duidelijk zijn voor de andere forumgebruikers..

Goed gedaan dat je je spellingscontrole hebt gevonden en hebt aangezet.
Zorg er nu voor dat je er ook iets van leert als je spellingschecker het aangeeft zodat je hem misschien binnenkort niet meer nodig hebt..

Enne nu ff ONtopic..

Als je een brandstof gebruikt die je in jouw buurt makkelijk kunt aanschaffen zou ik persoonlijk bij dat ene merk blijven..

Waarom wil je trouwens testen? Heb je al zoveel rij- en afstel ervaring dat je ook daadwerkelijk verschillen in soorten brandstof gaat merken?

Back