hallo ik ben op zoek naar iemand met een startbox en een beetje verstand van afstellen van een .21 3,5 cc motortje.
iemand die in regio gelderland woont, en mij zou willen helpen met het weer aan de praat krijgen van een brandstof auto.
ik woon zelf in zutphen
Ik ben eig liefhebber van oude tamiya´s ,maar heb vorig jaar bij aankoop
van een electro auto ook een 1 op 8 brandstof model gekocht met nw inbouw en de vorige eigenaar verzekerde me dat op de trekstarter na hij ok was, dit zou ik graag een keer testen voordat ik geld ga uitgeven aan bijv een nw trekstarter of starterbox,
wie weet heb ik een ander blok nodig of zit er meer werk aan als wat ik zo zie
dus daarom mijn oproep hier ,
zou blij zijn als iemand me kan helpen ,auto lijkt me zeker nog de moeite waard , en heb alles op zich kompleet, weet alleen niet zeker of gloeiplug nog werkt en zit dus met een kapotte trekstarter
dus alle hulp welkom ,reageer sws terug
vriendelijke groet je.kerssen
iemand die in regio gelderland woont, en mij zou willen helpen met het weer aan de praat krijgen van een brandstof auto.
ik woon zelf in zutphen
Ik ben eig liefhebber van oude tamiya´s ,maar heb vorig jaar bij aankoop
van een electro auto ook een 1 op 8 brandstof model gekocht met nw inbouw en de vorige eigenaar verzekerde me dat op de trekstarter na hij ok was, dit zou ik graag een keer testen voordat ik geld ga uitgeven aan bijv een nw trekstarter of starterbox,
wie weet heb ik een ander blok nodig of zit er meer werk aan als wat ik zo zie
dus daarom mijn oproep hier ,
zou blij zijn als iemand me kan helpen ,auto lijkt me zeker nog de moeite waard , en heb alles op zich kompleet, weet alleen niet zeker of gloeiplug nog werkt en zit dus met een kapotte trekstarter
dus alle hulp welkom ,reageer sws terug
vriendelijke groet je.kerssen