Brandstofslang Trex 600

Hallo allemaal,

Misschien een hele domme vraag....maar ga hem toch stellen en hopen op een niet dom antwoord.

Boven op de tank zit een nippel met een slang. Waar gaat deze slang heen en waarvoor dient hij. Is niet echt lekker in de handleiding te vinden.

Hoor het graag

Marco

Deze slang sluit je aan op het nippeltje van de uitlaat.
Deze zorgt voor druk in je tank.

Domme vragen bestaan niet!

Groeten,
Tjerk ;)

en het is de bedoeling dat je die slang door de gaten in het frame duwt (met een rubber grommet erin)

Hahaha duidelijk...dat ik daar niet aan gedacht heb.
Maar heb nog geen uitlaat gekocht en op pagina 22 staat het.

Lekker suf.. maar bedankt

Marco

Al doende leert men.

Een oud (chinees) spreekwoord zegt;
Iets vragen is zich even schamen, niets vragen en ontwetend blijven is zijn hele leven schamen.

Dus conclusie er bestaan alleen maar domme antwoorden.

grtz

Jos

brandstofslang

Waarom suf vragen mag altijd ik heb voor de trex 600 nitro een electroheli gehad
ik op pad met de trex aangekomen wilde ik hem starten dus brandstof clip open gloeier er op starter er in en starten maar
je raad het al motor verzuipt gloeiplug eruit starten motor leeg gloeiplug er weer in 2 de poging weer verzopen na een keer of 6 en een 45 min verder kwam ik erachter dat de uitlaat stop erin zat DAT IS PAS SUF

groet carlo

Hallo allemaal,

Misschien een hele domme vraag....maar ga hem toch stellen en hopen op een niet dom antwoord.

Boven op de tank zit een nippel met een slang. Waar gaat deze slang heen en waarvoor dient hij. Is niet echt lekker in de handleiding te vinden.

Hoor het graag

Marco

Dat is de druknippel die naar je uitlaat gaat

Back