brandwerende plaat

ik laad in een ammobox met de deksel dicht. Aansluiten gaat via stekkers aan de voorkant van de box. Ik bewaar de accus er ook in, behalve wanneer er eentje aan het laden is.

> is dit niet allemaal een beetje!!!!!!overtrokken,nog even en je gaat laden in
> een bunker.

En gordels in een auto zijn ook niet nodig, ik heb ze in 38 jaar nog niet nodig gehad.
Maar toch een goed idee, mmmmhhh lastig te vervoeren, misschien is een tank beter.

Kijk eens naar de 10e post met die links, Iedereen maakt wel eens fouten
( nulletje te veel, cel te veel programmeren ) en ik heb de koffer nog liggen
en dan kom ik op zoiets. het gaat dus redelijk vaak fout, hoeft niet bij jou
of bij mij te zijn, maar als het ding in mijn camper ligt wil ik het zo buiten
kunnen zetten als het fout gaat ( wat de reden ook mag zijn ) zonder mij
zelf weer in gevaar te brengen.

Bart,

Hallo XYZ

Iedereen moet doen waar ie zich veilig bij voelt en een beetje overdrijven (van mijn kant)geeft een beetje lol op het forum is het niet.(nog een geintje)Reed jij al auto voor je geboorte.

Groet:Orinoco:)

lol helemaal mee eens:

ik achter het stuur: nee, maar ik zat wel op de achterbank terwijl mijn vader aan het stuur zat en toen hadden ze nog geen gordels achterin, scherp maar net niet scherp genoeg :p

bart

XYZ

Dit is het laatste over je jeugd,maar bij mij is de scherpte er toch niet af(37jaar oud en 38jaar geen gordels nodig)dat is volgens mij toch voor je geboorte???.En verder succes met de bouw van je koffer.

Groet:)Orinoco

"Ik ga een Lipo laden, waarschuw de ontmijningsdienst als je een knal hoort!
Daarna gebruik ik de fruitmixer voor het papje van de baby, vooral niet komen kijken als je een ijselijke kreet hoort!
Ook geen angst als ik met de auto weg ben, die accu wordt opgeladen terwijl ik rij maar dat heb ik graag voor jullie over...
Jullie liefhebbende vader en echtgenoot"

20Ah 12v lood accu zodat ik op het veld kan laden

Wat voor lipo's ga je laden dan? Als ik mijn lipo's zou proberen te laden met een 20ah loodaccu als voeding dan is die accu instant kapot :wink:

Kijk eens naar de 10e post met die links, Iedereen maakt wel eens fouten
( nulletje te veel, cel te veel programmeren ) en ik heb de koffer nog liggen
en dan kom ik op zoiets.

Ik vind het wel een "veilig" idee hoor, maar als je een lader gebruikt waar de balancer aan gekoppeld is of een charge through balancer, dan loop je deze risico's dus NIET met het instellen van je zender omdat hij zelf controleert hoeveel cellen het zijn. Ook STOPT hij dan met laden bij teveel onbalans. DAT is in mijn ogen de echte beveiliging, omdat je dan het probleem bij de bron stopt... want zoals je zegt: "fouten maken we allemaal".

Cheers,

Richard

Back