PHTB 7 okt 2011 #1 Heeft iemand dit vliegtuig ooit gebouwd ? Is er een bouwverslag van gemaakt ? Allemaal vragen. PHTB
ron van sommeren Forum veteraan 7 okt 2011 #2 PHTB zei: ... Is er een bouwverslag van gemaakt ? ... Klik om te vergroten... Dat moet wel te vinden zijn met de uitgebreide zoekfunctie, rechtermuisklik op gewone zoek en vervolgens openen in nieuw venster.
PHTB zei: ... Is er een bouwverslag van gemaakt ? ... Klik om te vergroten... Dat moet wel te vinden zijn met de uitgebreide zoekfunctie, rechtermuisklik op gewone zoek en vervolgens openen in nieuw venster.
J j.grietjes 18 okt 2012 #3 PHTB zei: Heeft iemand dit vliegtuig ooit gebouwd ? Is er een bouwverslag van gemaakt ? Allemaal vragen. PHTB Klik om te vergroten... Hoi Ik ben in bezit van compleet bouwpakket maar heb geen bouw tekening Wie kan mij helpen??? Bristol blenheim art no A-BMD 201 mvg jan
PHTB zei: Heeft iemand dit vliegtuig ooit gebouwd ? Is er een bouwverslag van gemaakt ? Allemaal vragen. PHTB Klik om te vergroten... Hoi Ik ben in bezit van compleet bouwpakket maar heb geen bouw tekening Wie kan mij helpen??? Bristol blenheim art no A-BMD 201 mvg jan
blaauwen 18 okt 2012 #4 Ik heb er wel een uitgebreid verslag gevonden op RCgroups. BalsaCraft Blenheim => Bolingbroke - slowly! - RC Groups
Ik heb er wel een uitgebreid verslag gevonden op RCgroups. BalsaCraft Blenheim => Bolingbroke - slowly! - RC Groups
Bart83 verslagschrijvers 21 okt 2012 #5 "Britain First": the Bristol 142 from the Balsacraft kit - RC Groups Mvg, Bart