Hallo allemaal
Ik heb een Brodak ARF Cardinal gekocht.
Interesse in een verslag(je)
Robert-Jan
Ik heb een Brodak ARF Cardinal gekocht.
Interesse in een verslag(je)
Robert-Jan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Meteen hierna geef je aan dat dit bij lange na niet het geval is, n.l. veel meer down dan up.Robert-Jan zei:-De roeren lopen perfect symmetrisch.
Robert-Jan zei:-Het hoogte roer heeft naar beneden een grotere uitslag dan naar boven. 34 om 47 graden
-De flap heeft het tegenovergestelde meer naar boven dan naar beneden. 20 om 28 graden.
Kortom, een verschil van 94 mm. Het midden ligt dus op 47 mm.Robert-Jan zei:-De uplijn heeft 40 mm weg en de down lijn 54 mm.
Als ik de pijltjes volg van boven naar beneden, dan is precies te zien wat eerst komt en wat daarna.Robert-Jan zei:Ik heb inmiddels de Trimming Flow Chart van Paul Walker. Ziet er goed uit er staat in wat je moet trimmen en in welke volgorde helaas staat er niet bij hoe. Het zal dus nog wel een paar vluchtjes kosten voor hij optimaal vliegt.
Ik dacht al 'wat is dat voor geluid?' Maar je hebt gelijk, ik heb tot nog toe niet behoorlijk kunnen trainen. Alle dagen met goed weer was ik aan het werk.....Robert-Jan zei:Nu nog beter weer, ik vlieg zo onderhand tegen de muur.
Neem dan wel een kleinere handvat spacing dan zoals bij die van mij, want die vliegt als een F2D model.....Robert-Jan zei:Ik heb de Mini Master van Fred Meijer besteld nu maar hopen dat hij snel binnen komt dan kan ik met die wind toch nog wat oefenen.