broertjes ook he....

• Topicstarter Topicstarter pepijn de vos
  • Startdatum Startdatum
P

pepijn de vos

Guest
nadat ik met mijn zagi begonnen ben wil mijn broertje een "ultimate"
daar bedoelt hij een kruisrompje, plate depron vleugels grote roeren, zo'n geval me:
SHOCKFL1.JPG

ik heb hem op andere ideeen proberen te brengen, net als jullie met mijn zagi, maar net als mij wil hij niet luisteren.
kunnen jullie mijn broertje aan een tekening helpen, dan gaat hij zo'n ding even bouwen uit 6 mm depron :lol:
vraag me af hoe hij aan geld wil komen voor de besturing...
maar hij moet en zal een "ultimate" dus....

hij wil hem gaan motoriseren en besturen, ik vraag me alleen af waar hij het geld vandaan wil halen(misschien heeft hij een dealtje met paps gesloten)

hij wil eigenlijk een enkeldekker, ik zal eens overleggen of hij deze wil, maar er komt niet elke dag een tekening uit de lucht waaien denk ik.

ps: ik heb zo mijn twijfels over zijn vliegkunsten....
maar net zo eigenwijs als ik :D

Ik denk eerlijk gezegd: TE eigenwijs.
Ik ben ook redelijk eigenwijs op dat gebied (zelf leren), maar weet nu wel wat wel en niet kan zegmaar.

Heeft hij al wat bestuurt?
En trouwens, tekeningen van shockies komen juist wel uit de lucht waaien, moet je maar eens zoeken, dan vind je er genoeg....

Niet zo eigenwijs steeds pepijn.
Jij begint met een zagi, is al riskant, maar alsjeblieft, begin NIET met een shockie.

Doe je broertje dit niet aan, ik weet 100% zeker dat dit een grote mislukte vliegpoging word, en al zn RC naar zn grootje helpt.

Vraag of je broertje een Easystar koopt, als hij jonger als jou is, is het ook beter om daarmee te beginnen.

Jesse

Tsja sietse,

Steeds meer mensen zeggen dat je moet beginnen met een x-twin, vind ik dus onzin, het is geen modelvliegen.

Met een easystar begin je net zo makkelijk. (op een club uiteraard)

Jesse

Over een shockflyer voor een beginner kan ik maar 1 ding zeggen: Vergeet het!

(en oowja een ultimate is een vliegtuig, jij bedoelt een shockflyer)

Dit is een ultimate:
biplane_16.JPG

het gaat wel hoor!
ik ben ook begonnen met een shockflyer, ik heb echter wel eerst geoefend op de sim (relfex xtr).

hmm, dat was te verwachten deze reacties...
ik heb het al geprobeerd, maar hij wil echt niks anders.
zelfs niet toen ik hem liet zien dat je met een slow stick ook kan prop hangen(ergens een filmpje gevonden)
en over de ez heeft hij de zelfde mening als ik, lelijk.
hij heeft wel gevlogen met fms, maar hij vind dat ik het beter kan dan hij!

en tja, ik kan er ook niks aan doen, hij noemt het een ultimate, ik heb het hem 100 keer verteld...(nu zegt hij wel shocky, nadat jullie het zijden)

ik zal nog maar eens met :google: zoeken, maar vorige kaar kon ik niks vinden. :?

heeft iemand zon tekening liggen?

ps:
nu wil hij dat ik hem ga helpen bouwen, met dat rampen plan! :lol:

Jesse, het probleem met de easystar is dat niet iedereen zomaar ff een paar honderd euro over heeft om het ff te proberen.
Met een X-twin heb je voor 25 euro toch al iets dat vliegt en waar je invloed op kan uitoefenen. Scheelt toch flink.

Sommigen vergeten dat niet iedereen een goede sponsor (ouders) of een wereldbaan heeft....

Ja ok dat is waar.

Maar zo'n x-twin ging bij mij al snel vervelen (gelukkig was ik al begonnen met vliegen)

Als ik een x-twin had gekocht voordat ik ''echt'' ging modelvliegen had ik het zeker al zat gevonden.

Maar ieder zn mening he!

Dus weer On-topic opzoek naar tekeningen

Gerard_nl zei:
je weet zeker dat je broertje ook niet pepijn heet ?
nee hij heet aldo!
haha, flouw hoor!
ik heb dat model van een van die 3 links uit geprint op 4X4 pagina's
en nu vraagt aldo of ik ook nog wil helpen met alles aan elkaar lijmen :?

[update]hij heeft ze bij een vriendje laten liggen, dus nu moet hij wachten....

Back