GJB
verslagschrijvers
Mijn bouw zal niet snel gaan dus verwacht niet een werkend model binnen een paar maanden 
Vandaag ben ik wat eerder naar huis gegaan om in iedergeval de inhoud van de bouwdoos eens goed te bekijken en wat foto's te nemen.
De doos is zo'n 63 cm lang en daarin zit een model van 99,1 cm.
Inhoud nader bekeken en hier en daar een lineaal er bij gehouden:
Hmm, grote torpedo's!
Ruimte zat voor motor of gas.
Het is een mooie kit met veel details (voorzover die op een sub zitten) en een ruime romp voor rc. Helaas is de romp niet rond maar zit er een versmalling in het midden. Deze versmalling is op zijn breedst 70mm.
Eerst maar eens goed nadenken over de diameter wtc en hoe de romp te bewerken dat de wtc toegankelijk is zonder lelijke naden.
Groeten,
Gert-Jan

Vandaag ben ik wat eerder naar huis gegaan om in iedergeval de inhoud van de bouwdoos eens goed te bekijken en wat foto's te nemen.
De doos is zo'n 63 cm lang en daarin zit een model van 99,1 cm.

Inhoud nader bekeken en hier en daar een lineaal er bij gehouden:

Hmm, grote torpedo's!

Het is een mooie kit met veel details (voorzover die op een sub zitten) en een ruime romp voor rc. Helaas is de romp niet rond maar zit er een versmalling in het midden. Deze versmalling is op zijn breedst 70mm.
Eerst maar eens goed nadenken over de diameter wtc en hoe de romp te bewerken dat de wtc toegankelijk is zonder lelijke naden.
Groeten,
Gert-Jan