bruder-cabine op robbe chassis

Discussie in 'Model truckers' gestart door tankie, 18 jan 2005.

  1. tankie

    tankie Guest

    heeft iemand enig idee hoe ik een bruder cabine op mijn robbe chassis zet??wordt aardig dremelwerk als ik het zo bekijk...
     
  2. Hoi, ik heb een Bruder cabine (Mercedes Actros) gemonteerd op een Wedico chassis :lol:
    En inderdaad heb ik vooral 't interieur flink moeten verbouwen met een dremel :evil:
    Dit voornamelijk omdat de motor in de weg zat, ik had de keuze of de motor verwijderen of 't interieur, 't werd 't laatste :lol:

    [​IMG]

    Op deze onderstaande foto is de motor gedeeltelijk zichtbaar tussen beide stoeltjes, ik zou dit ooit nog weg werken :oops:
    [​IMG]

    De bevestiging is eigenlijk te simpel om hier te vermelden, 2 gaatjes in 't chassis en 2 stukjes ijzerdraad voor aan de cabine vast gemaakt (uiteraard aan de binnenkant) :oops: niet echt iets modelbouwer waardig, als 't maar werkt :wink:
    De achterkant rust gewoonweg op 't chassis en zit niet vast :lol: niemand die 't ziet :p

    Succes met bouwen :!:
     
  3. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    als je er in gaat dremelen wat voor opzet stuk zet je er dan op?
     
  4. Ssssst tegen niemand zeggen, ik heb er gewoon een 3 mm boortje ingezet en die gebruikt als een soort van frees :lol:
    Even een boortje slopen :lol:
     
  5. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ik kan net zo goed een hand vrees op mn werk gebruiken die zijn veel grover en draaien veel snellen en hij is op lucht blaas je alles meteen weg ( die zijn officieel voor staal op punten waar je niet met de slijptol bij kan komen :lol: )
     

Deel Deze Pagina