Bruder JCB Fastrac 3220

Hallo.
ik ben nieuw ip dit forum en ik gaa een JCB fastrac 3220 van bruder ombouwen zodat hij radiografich bestuurbaar is.
Ik heb al enige info verzameld omtrend motoren servo's ontvangers snelheidsregelaar...
maar ik weet aleen niet goed hoe ik hem helemaal uit elkaar krijg zonder al te veel brokken te maken?
Ik heb ier al enige onderwerpen gelezen maar het staat nergens in hoe je ze het best uit elkaar haalt of hoe dit gedaan wordt.
heeft iemand hier eige ervaring mee.

greetz surrn

Bedankt voor de info maar ik had die site ook al eens opgemekrt maar 80euries dokken voor een chassis zie ik niet bepaald zitten:d ondertussen heb ik de bruder gekocht en zelf al omgebouwd maar niet met werkende hefinrichting maar dat geeft nit hij is enkel bedoelt voor grondverzet en machinetransporten.

omdat er geen reactie kwam op mijn onderwerp heb ik het ook niet verder beschreven omdat ik dacht dat er geen intresse in was

greetz surrn

Ben sowieso benieuwd hoe je tractor eruit ziet, dus hopelijk plaats je nog wat foto's en info, maar dit topic moet eigenlijk staan in "algemeen rollend materiaal" daar staan nu momenteel ook wat projecten van tractoren, dus misschien alles effe opnieuw plaatsen, en daar zul je vast reactie's krijgen.

aahsoo dat wist ik niet ik dacht dat het wel bij trucks hoorde :d:p
nou bedankt voor het te vermelden :d kan ik dit topic verplaatsen of gewooon effe een nieuwe beginnen bij rollend materieel?

ik zal wel wat foto's plaatsen en anders moet je maar eens kijken op VNC-projects |

greetz surrn

aahsoo dat wist ik niet ik dacht dat het wel bij trucks hoorde :d:p
nou bedankt voor het te vermelden :d kan ik dit topic verplaatsen of gewooon effe een nieuwe beginnen bij rollend materieel?

ik zal wel wat foto's plaatsen en anders moet je maar eens kijken op VNC-projects |

greetz surrn

Zet je het geheel opnieuw erop, en ook de link naar je site, leuk projectje, alleen de kist is een beetje groot, misschien zorgen voor een vaste accu waar wel plaats voor is onder de motor kap, dus permanent daar maken, met een laadplug aan de onderkant van de tractor. Tenslotte zijn er veel accu's in soorten en maten, als je de cellen zelf soldeert hoef je ze ook niet op een rij te doen, gewoon passen en meten en solderen, maar je kan voor het opladen dezelfde type inbouw plug kopen waar je de zender ook mee laad. Een beetje creatief zijn dus.

nouja de kist is mischien wel wat groot maar ik heb er niet onmiddelijk last van :p
maar er zitten 2 batterijen in een in het midden 6V en een in het bakje ook 6V en ze staan in serie dus heb ik 12V als ik de batterij achteraan weglaat is de asdruk achteraan te klein om een dieplader te trekken met een paar kilo's op dus laat ik het liever zo :p

euhm jaah oke dan start ik bij rollend materieel wel een nieuwe topic :d

Back