bruder liebherr shovel ombouw

Hallo allemaal,

Er zijn al verscheidene bruders omgebouwd. Ik vond dat ik niet achter kan blijven.

Dus hierbij mijn verslag van de ombouw....

Ik zal jullie op de hoogte houden incl foto materiaal.

full

full
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
heb ik ook niet gedaan. maar nu doen ze het wel. ziet er goed uit! ik woon trouwens dicht bij je in de buurt ;-)

Laatst bewerkt:
Nog even met de wielen bezig geweest

full

1 klaar nog 3 tegaan

full

en toen waren ze alle 4 klaar

full

En het is de bedoeling dat ik ze zo ga bevestigen op de motoren

full

en aan de buitenkant komt een dopmoer

de nieuwe aanwinst....

full

Nu nog een dieplader er bij en de shovel kan ook op transport :D .

full

Hij wordt terzijne tijd nog een beetje verandert ( kleur en opties ).

Heeft iemand hier ervaring met cti ??

Ik heb daar iets besteld, en een mail gekregen met dat de boel is verzonden. Maar we zijn nu anderhalve week verder en helaas nog steeds niets mogen ontvangen.

Ik weet dat het een buitenlandse verzending is, maar duitsland ---> nederland hoeft toch niet zo lang te duren ??

@ Arjan, Ik heb contact gehad met cti, het is verzonden maar het probleem ligt bij dhl. Morgen maar eens even bellen.

Wat bedoel je met welke ombouw ? Het alu frame ? Dat heb ik via ebay.de gekocht van iemand die het zelf heeft gemaakt.

YES !!!, de spullen zijn eindelijk gearriveerd.

Het pakket kon niet afgeleverd worden omdat er niemand thuis was??:confused: en is daarom retour afzender gegaan, en daar is het mis gegaan.... postcode verkeerd dus daar pas na ruim 2 weken gearriveerd.
Toen verzonden naar een door mij opgegeven Duits postadres, en toen was het er met 2 dagen !!

full

Dus direct maar verder gegaan met de bouw...

Ik heb het idee van wielopnemers veranderd, het zijn aangepaste M12 Bouten geworden...

IK heb in de bouten op de kopse kant 6 mm gaten laten boren op de draaibank en aan de platte kant 3,2 mm om daar M4 draad in te tapen voor de borging op de motor as

full

En de wielen natuurlijk direct ff gemonteerd :D

full

En voor bij de scania natuurlijk een oplegger....

full

Die wordt natuurlijk nog aangepast voor de shovel:D:D

Back