Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb daar iets besteld, en een mail gekregen met dat de boel is verzonden. Maar we zijn nu anderhalve week verder en helaas nog steeds niets mogen ontvangen.
Ik weet dat het een buitenlandse verzending is, maar duitsland ---> nederland hoeft toch niet zo lang te duren ??
Het pakket kon niet afgeleverd worden omdat er niemand thuis was?? en is daarom retour afzender gegaan, en daar is het mis gegaan.... postcode verkeerd dus daar pas na ruim 2 weken gearriveerd.
Toen verzonden naar een door mij opgegeven Duits postadres, en toen was het er met 2 dagen !!
Dus direct maar verder gegaan met de bouw...
Ik heb het idee van wielopnemers veranderd, het zijn aangepaste M12 Bouten geworden...
IK heb in de bouten op de kopse kant 6 mm gaten laten boren op de draaibank en aan de platte kant 3,2 mm om daar M4 draad in te tapen voor de borging op de motor as