bruder ombouwen maar hoe?

• Topicstarter Topicstarter patrick32322
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

patrick32322

Guest
hallo allemaal ik heb een bruder jeep en de onderkant een beetje eraf gehaald.
laat later wel foto's zien voor de rest is hij gestript en moet een beetje een goeie motor hebben. maar dat is niet mijn probleem.

me probleem is hoe maak ik en goed cassis (desnoods versnellingen).

alvast bedankt

nou ik heb even gekeken maar ik kan het niet echt vinden wat ik wel

wel bedankt,

patrick

verder

nou dit is hem al :

onderstel:
full

bovenstel:
full
full
full
full

interieur:

full

heb er een aan en uit knop ingezet zoals je kunt zien

ontvanger:
full

motor:
full

hier zit ik nog aan te denken om hem erin te zetten.
er zitten problemen bij die ik niet weet uit te zoeken:
-weet niet hoeveel trekkracht hij heeft.
-of hij sterk genoeg is voor 4x4 aanrijfving
-en hoe snel hij is(hij hooft geen 45 te gaan 20 s goed genoeg)

Laatst bewerkt door een moderator:
Begin eerst eens te inventariseren wat de afmetingen van de kap zijn, lengte, breedte, wielbasis ? Dan kan je wat gerichter zoeken naar een geschikt chassis (mogelijk tamiya CC01/XC01 of axial SCX10). Enneh, wil je eigenlijk het hele chassis, inclusief de aandrijflijn zelf bouwen of een bestaande kit/chassis gebruiken ?

Zelfbouw is pionieren dus reken erop dat je zo nu en dan eens iets moet proberen met de kans dat het mislukt in het achterhoofd. Ohja, zelfbouw kan ook kostbaar worden (zeker bij een heel custom chassis + aandrijflijn) dus reserveer budget en weeg af of die bruder kap de investering wel waard is. Succes

Begin eerst eens te inventariseren wat de afmetingen van de kap zijn, lengte, breedte, wielbasis ? Dan kan je wat gerichter zoeken naar een geschikt chassis (mogelijk tamiya CC01/XC01 of axial SCX10). Enneh, wil je eigenlijk het hele chassis, inclusief de aandrijflijn zelf bouwen of een bestaande kit/chassis gebruiken ?

Zelfbouw is pionieren dus reken erop dat je zo nu en dan eens iets moet proberen met de kans dat het mislukt in het achterhoofd. Ohja, zelfbouw kan ook kostbaar worden (zeker bij een heel custom chassis + aandrijflijn) dus reserveer budget en weeg af of die bruder kap de investering wel waard is. Succes

nou ik zat eerst te denken om er zelf een te bouwen en ja ik weet het dat het duur en moeilijk word. dus ik dacht ook aan en bestaand onderstel makkelijk en snel(eventueel later zelf bouwen als ik tijd heb).
dit zijn de maten:
-lengte : 24,5
-breedte : 13
-wielbasis : 12

als je dan verder kunt helpen graag.(ben nog maar en beginner, maak wel mijn eigen auto's rij klaar, eerste auto die ik zelf bouw).

alvast bedankt;)
(nu al blij:D)

patrick

dit is hem up dit moment al:

met regelaar en ontvanger:

full

full

(moet nog vast want dubbelzijdig tape is op :()

Laatst bewerkt door een moderator:
maar weet iemand nog een cassis die ik kan gebruiken?
voor de rest lukt het me wel. (denk ik).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back