En ik een fout van hpi aankaarten ;-)
BTW patrick rijdt alleen maar met 6s, hij gebruikt die 4s niet eens, maar hij is powerverslaafd![]()
ik power verslaafd,welneeeee

6s all the way

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BTW patrick rijdt alleen maar met 6s, hij gebruikt die 4s niet eens, maar hij is powerverslaafd![]()
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 3S 30C Lipo Pack
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S1P 7.4v 30C hardcase pack (DE Warehouse)
Ik denk dat deze 2 de juiste zijn toch? Als ik hier 2 setjes van koop kan ik wel even voorruit. Zou ik ook nog een keer de 2x3s er in kunnen zetten om te kijken hoe dat gaat. Kan dit trouwens zo maar of moet ik daar iets voor aanpassen?
Ja ja, I know zal wel in het boekje staan. maar mijn ervaring door hier te lezen is toch dat niet alles klopt of handig is wat in de officiële handleiding staat.
Zo lees ik ook hier ergens tussen de 190 pagina's dat je het beste de slipper aan kan draaien nieuw uit doos omdat die anders te veel slipt.
edit: ik zie net dat er bij die 3S niet bij staat "DE warehouse" maar wel zo'n euro teken. maakt dat wat uit?
ze hebben zo ver ik zie alleen de 35C variant uit de DE warehouse
oke bedankt ik heb ze besteld. Mijn lader is "slechts"5A dus kan er toch maar 1 laden tegelijk.
Met 2 volle setjes lipo hou ik het wel een tijdje uit.
Met 5a maar 1 tegelijk laden?
Je kan wel 2 tegelijk laden alleen duurd het ffies.
Vraag anders q racing de ins en outs.
Ik weet dat hij zo laad.