Brushless 1/8 HPI Savage

En de hardcase gaat die er niet in? Het enigste probleem is de hoogte die is 46 en er gaat max 45mm in blijkbaar maar die 1mm zal het niet maken

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hardcases passen niet. Ik gebruikte ook die 8000mah van zippy. Maar dan kan de deksel niet meer dicht. Gewoon ff was dubbelzijdige klittenband. Dan kan je zeker 30-40 min rijden per keer.

Kan iemand mij vertellen voorwat het aangeduide onderdeel in de onderstaande foto is? Ik snap niet waarom dat bij dat setje van de slipkoppeling hoort hpi bestelnummer #87042

tadune3a.jpg

Ja maar het probleem is ik heb het niet gedemonteerd ik ben het verloren het is los gekomen! Maar als je op deze site kijkt http://www.rcparts.eu/hpi-87042-washer-spring-and-brass-bushing-set-savage.html staat dit onder het onderdeel You will need this bushing to install a plastic spur in your Savage Flux truck. The reason to install a plastic spur is to prevent wearing of pinion gears and making the truck much quiter.

Versta ik dan goed dat het voor plastic spur is ? En bestaan plastic spurs voor een Savage op de site van hpi niet :s

Plastic spur bestond voor die oude nitro savage. Past ook gewoon op een flux. Of ze die plastic nog maken, dat weet ik nie.

die gaat in het midden van die spur. een soort van bushing, dacht ik.
tis wel heel lang geleden dat ik zo nitro savage heb gehad, dus ik kan fout bebben.

hoi iedereen even een vraagje ik heb een lipo gevonden die past eindelijk! maar nu vraag ik mij af 25c constant is dat wel genoeg ? hij heeft een burst van 35c maar neem gemiddeld die 25c en dan een 5800mah pack dat wil zeggen 148A lijkt me genoeg niet ?

Ligt natuurlijk aan de kwaliteit van je lipo. Fabrikanten overdrijven die cijfers altijd. Dus als die 25c daadwerkelijk 25c is, dan is het genoeg. Als het in het echt 15c is, dan heb je kans dat ze bol worden na een ritje. Probeer gewoon uit zal ik zeggen als je ze thuis hebt liggen. Gewoon even om de minuut cheken of die accus niet te heet worden.

Oke ja het is van Hobby King een zippy had ik gezien. Er zijn er gewoon zo weinig 3s 5000mah van Hobby King die passen! :s

Ja ik he ze dus niet thuis liggen Wen ;-) ik ben er aan het zoeken op de website van hobbyking maar tis hopeloos!

Back