Brushless 1/8 HPI Savage

Ik had het ook gezien, asociale prijs :P

Voor de geinteresseerde : KLIKKERDEKLIK

EDIT: Voor andere die het nog niet wisten (heb niet de moeite genomen dit hele topic door te lezen) MMM (Mamba Monster Max) van CC (Castle Creations) is, alleen met een andere sticker.

Deze combo zal dus ook in de nieuwe Traxxas E-Revo Brushless Edition worden gebruikt die 16 feb in America wordt 'gelaunched'. Half maart moet die auto in Nederland verkrijgbaar zijn. Ben benieuwd naar de eerste vergelijkingstest tussen deze twee monsters!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een geld zeg:(..De Traxxas zou ook wel die richting op gaan..
En je kan er niet eens fatsoenlijk mee rijden,overpowerd..

Ik ben super blij dat Pk hem heeft, heb alle onderdelen van savage flux gearbox besteld wat ik nodig heb voor mijn FLM savage:)

Greetz,
Joram

Hey Joram, ik las het net in de shoutbox bij RC-J ja :-) doe je goed !!

De Traxxas is de pre-orderen van 675 tot 700 euro, dus toch weer een tikkie goedkoper. natuurlijk komen daar weer twee accu's bij en een goede computerlader, het liefst nog een duo. Tja goedkoop wordt het in ieder geval niet.

Nee dan ben je 1 rug kwijt en dan nog heb je een zender van lik me vessie

Standaard is die 345 toch?

Nja, in plaats van hem langer te maken hadden ze hem beter breder kunnen maken zodat hij niet zo snel kantelt of is dit ook gebeurd?

Ahh ok. Vraag me wel af waarom HPI dat niet standaard doet, ze zullen zelf toch ook wel weten dat de handling standard te wensen laat ...

Het is inderdaad minder belangrijk dan bij bv een truggy.

Maar een bredere Savage = betere wegligging, zo simpel is het. Waarom niet die 1 of 2 cm erbij gedaan, vind het een beetje raar.

Ik twijfel tussen de ERBE en de FLUX. Als de FLUX beter wegligging had was dat mijn keuze geweest maar dat is dus een punt voor mij wat mij tegenhoud.

waarschijnlijk omdat ze nu de aandrijfassen van de Savage die ze het meest hadden kunnen gebruiken. als ze hem dan 2cm breder maken, moeten ze de aandrijftein ook aanpassen, wat hpi dan weer extra geld zou kosten.
teminste, lijkt mij een verklaring.

@ Klamath, daar heb ik ook over na gedacht. Heb helaas geen inzicht in hun kostenstructuur/opbouw van de wagen, maar het leek me een goede kans voor hun om hun grootste nadeel (in mijn ogen) weg te halen.

Het gaat mij erom dat ik een auto koop waar ik standaard al goed mee uit de voeten kan. Voor 700eu verwacht ik namelijk een auto die wel wat kan hebben :). Helaas is het HPI Forum zo goed als uitgestorven, op het Traxxas forum lees ik heel veel verhalen van mensen die hun ERBE compleet verbouwen.

Agja, eerst nog maar wat tijd met mijn Rustler doorbrengen om te kijken of ik racen of bashen leuker vind, tot die tijd maar gewoon de langskomende filmpjes en topic lezen :)

@ Klamath, daar heb ik ook over na gedacht. Heb helaas geen inzicht in hun kostenstructuur/opbouw van de wagen, maar het leek me een goede kans voor hun om hun grootste nadeel (in mijn ogen) weg te halen.

ze hadden een dikke anti roll bar er op kunnen zetten (of stabilizer/swaybar, of hoe men het ook wil noemen.) als je een Savage Flux koopt verbouw je hem ook wel redelijk denk ik. (origineel laten is ook zo saai. :p )

Back