Hallo allemaal.
Binnenkort wil ik mijn brushed 3903 e-maxx omzetten naar brushless.
Nu zit ik met een paar vraagjes.
de main spur en versnellingsbak is bij beide uitvoeringen standaard en dus het zelfde.
Alleen de pinion is anders
De brushless uitvoering heeft een 17T pinion.
Ik ga rijden met een 2000kv motor en 150A esc.
Lipo 2x 2s accu's. Dus 4s totaal.
Nou had ik al advies gekregen om met een 14t te beginnen.
ik ga opzoek en zie ook iets van Pitch staan.
Brushed heeft 32 pitch?
Brushless 48 pitch?
wat is dat precies en moet ik dus nu een pinion 14T 48 pitch met 5mm as gat of toch iets anders?
Heeft iemand nog suggesties van andere aanpassingen die verstandig zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Ben
Binnenkort wil ik mijn brushed 3903 e-maxx omzetten naar brushless.
Nu zit ik met een paar vraagjes.
de main spur en versnellingsbak is bij beide uitvoeringen standaard en dus het zelfde.
Alleen de pinion is anders
De brushless uitvoering heeft een 17T pinion.
Ik ga rijden met een 2000kv motor en 150A esc.
Lipo 2x 2s accu's. Dus 4s totaal.
Nou had ik al advies gekregen om met een 14t te beginnen.
ik ga opzoek en zie ook iets van Pitch staan.
Brushed heeft 32 pitch?
Brushless 48 pitch?
wat is dat precies en moet ik dus nu een pinion 14T 48 pitch met 5mm as gat of toch iets anders?
Heeft iemand nog suggesties van andere aanpassingen die verstandig zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Ben