Daar mijn 480 motor in de easystar de lagers verrot zijn wil ik nu overstappen op brushless.
Ik heb 3 LIPO accus 3S1p (helaas maar 10C).
Wat motor betreft heb ik begrepen dat dit een INRUNNER moet zijn met een dezelfde grote als de 400 hiervoor had ik deze uitgezocht Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2700kv Brushless Inrunner $19.50
Vragen
1) kan ik een zwaardere ESC kopen dit ivm toekomstige zwaardere vliegtuig of moet deze in balance zijn met de accus en motor.
2) Wat bepaald de max amp stroom dit omdat accus niet te zwaar zijn moet ik deze niet overbelasten, hoe kan ik dus de Amp stroom regelen de 10C is mijn beperking op moment
3) Prop maatgeving 6 x 4 lees ik het zijn inches is 6 de diam en wat is deze 4
4) Prop adapter is deze afhankelijk van prop grote
5) Nog andere motor tip wel bij hobbycity daar wil ik alles bestellen
6) Hoeveel watt heeft hoeveel stuwkracht in gramms bv. 100 Watt ... gram stuwkracht is hier een verhouding in
zoek op guus4 op youtube voor het resultaat
92A_KYhKkWc[/media] - brushless easystar start 1
Ik heb 3 LIPO accus 3S1p (helaas maar 10C).
Wat motor betreft heb ik begrepen dat dit een INRUNNER moet zijn met een dezelfde grote als de 400 hiervoor had ik deze uitgezocht Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2700kv Brushless Inrunner $19.50
Vragen
1) kan ik een zwaardere ESC kopen dit ivm toekomstige zwaardere vliegtuig of moet deze in balance zijn met de accus en motor.
2) Wat bepaald de max amp stroom dit omdat accus niet te zwaar zijn moet ik deze niet overbelasten, hoe kan ik dus de Amp stroom regelen de 10C is mijn beperking op moment
3) Prop maatgeving 6 x 4 lees ik het zijn inches is 6 de diam en wat is deze 4
4) Prop adapter is deze afhankelijk van prop grote
5) Nog andere motor tip wel bij hobbycity daar wil ik alles bestellen
6) Hoeveel watt heeft hoeveel stuwkracht in gramms bv. 100 Watt ... gram stuwkracht is hier een verhouding in
zoek op guus4 op youtube voor het resultaat
92A_KYhKkWc[/media] - brushless easystar start 1
Laatst bewerkt door een moderator: