Brushless motor in een RC10T3 truck

Ik ben nog in het bezit van een Team Associated RC10T3 truck en zou deze om willen bouwen met een brushless motor. Regelaar en motor wil ik aanschaffen bij HobbyKing.
Ben nog aardig nieuw in de wereld van brushless en zoek een motor die goed bij deze auto past. In ieder geval een motor die niet al te krachtig is, aangezien ik bang ben dat de aandrijving snel gaat slijten.

Is dit bv een goede motor?: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Scanner RC PowerSquare 3100kv Racing Motor (13.5T)

Of hebben jullie nog tips?

Welke regelaar zou ik dan nog nodig hebben?

Momenteel rij ik met 6 tot 7 cellen NiMh accu's in deze auto.

kom op zeg. lees nou eens de reviews..
Poor building quality, really poor soldering work. And the most important thing, sensors aren't working! Bought two motors and no one is working.

volgende keer lezen he;).
dit is wel een goede combo:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version)
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy B36-56-04 2600kv Inrunner

hier een filmpje van hoe deze combo gaat:

http://www.youtube.com/user/TEAMBLACKCOUNTRY#p/search/8/u1s6OcczuOQ

kom op zeg. lees nou eens de reviews..
Poor building quality, really poor soldering work. And the most important thing, sensors aren't working! Bought two motors and no one is working.

volgende keer lezen he;).
dit is wel een goede combo:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version)
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy B36-56-04 2600kv Inrunner

hier een filmpje van hoe deze combo gaat:

‪Kanaal van TEAMBLACKCOUNTRY‬‏ - YouTube

Ja, las net de reviews van die motor. Geen goede keuze dus. Zal voortaan beter lezen ;)

Die andere motor en regelaar is zeer betaalbaar! Nu heb ik er een 540 motor in zitten. Gaat deze dan zonder problemen passen? Zal zelf eens alles opmeten want de maten van die brushless motor staan op de site.

Back