Hallo allemaal ,
Ik ben binnenkort jarig en daarom zocht ik een cadeau.
ik had bedacht een brushless motor voor de slash aangezien
het geen/heel weinig onderhoud heeft en gewoon normale temperatuur
blijft.
ik zoek dus nu eigelijk naar een goed (brushless) setje dat harder dan de standaard 12t traxxas motor gaat maar tegelijkertijd goede rijtijd behoud met een 8,4 volt 4600 mAh ni-mh accu. ik had al naar een paar gekeken zoals :
Modelcraft Brushless-set Hurricane 8T - Aandrijvingssets voor auto's - Conrad Electronic
of
Brushless motor Hurricane Pro 7.5T - Elektromotoren auto's, brushless - Conrad Electronic
met
Brushless regelaar Hurricane Pro - Brushless-regelaars voor auto's - Conrad Electronic
ik weet niet of deze m'n slash 100% op de achterwielen trekken (ik denk de 7,5 t wel
) als jullie nog wat setjes weten (budget weet ik nog niet eerlijk gezegd) dan zou ik die graag ook willen bekijken maar ik zoek wel iets waarmee de slash harder gaat dan de standaard.
MvG ,
Hackroader
Ik ben binnenkort jarig en daarom zocht ik een cadeau.
ik had bedacht een brushless motor voor de slash aangezien
het geen/heel weinig onderhoud heeft en gewoon normale temperatuur
blijft.
ik zoek dus nu eigelijk naar een goed (brushless) setje dat harder dan de standaard 12t traxxas motor gaat maar tegelijkertijd goede rijtijd behoud met een 8,4 volt 4600 mAh ni-mh accu. ik had al naar een paar gekeken zoals :
Modelcraft Brushless-set Hurricane 8T - Aandrijvingssets voor auto's - Conrad Electronic
of
Brushless motor Hurricane Pro 7.5T - Elektromotoren auto's, brushless - Conrad Electronic
met
Brushless regelaar Hurricane Pro - Brushless-regelaars voor auto's - Conrad Electronic
ik weet niet of deze m'n slash 100% op de achterwielen trekken (ik denk de 7,5 t wel

MvG ,
Hackroader
Laatst bewerkt: