Brushless Motor voor Slash.

Hallo allemaal ,

Ik ben binnenkort jarig en daarom zocht ik een cadeau.
ik had bedacht een brushless motor voor de slash aangezien
het geen/heel weinig onderhoud heeft en gewoon normale temperatuur
blijft.
ik zoek dus nu eigelijk naar een goed (brushless) setje dat harder dan de standaard 12t traxxas motor gaat maar tegelijkertijd goede rijtijd behoud met een 8,4 volt 4600 mAh ni-mh accu. ik had al naar een paar gekeken zoals :

Modelcraft Brushless-set Hurricane 8T - Aandrijvingssets voor auto's - Conrad Electronic

of

Brushless motor Hurricane Pro 7.5T - Elektromotoren auto's, brushless - Conrad Electronic
met
Brushless regelaar Hurricane Pro - Brushless-regelaars voor auto's - Conrad Electronic

ik weet niet of deze m'n slash 100% op de achterwielen trekken (ik denk de 7,5 t wel :P) als jullie nog wat setjes weten (budget weet ik nog niet eerlijk gezegd) dan zou ik die graag ook willen bekijken maar ik zoek wel iets waarmee de slash harder gaat dan de standaard.

MvG ,

Hackroader

Laatst bewerkt:
niet van die motoren uit conrad, please. kijk eens bij PKracing enz. die hebben veel brushless motoren.
misschien de vxl? aangezien die meteen in de slash past

Is hurricane het huismerk van conrad :o
als ik dat wist had ik verder gekeken ik dacht dat reely dat ook al was xD :p
maarja zon vxl setje kan ook ja maar dat is weer zo , ja , mmm...
ja eigelijk wel goed idee :P en dan koop ik ook nieuwe stekkertjes deans of traxxas aangezien ik nu tamiya stekkertjes heb :D:rolleyes:

wat-voor-brushless-set-een-slash

traxxas-slash-topic

zo leest eerst dit maar even door. dan weet je precies wat je in je slash kunt stoppen.

voortaan graag eerst even zoeken hier op dit forum alvorens zomaar en topic te openen

dit mag wat mij betreft op slot

Ten eerste , Bedankt voor de reactie :)
ten tweede , je reactie heeft me geholpen bedankt daarvoor :)
ten derde , ik hou graag van persoonlijk advies dus ik hoop niet dat deze op slot gaat :rolleyes:
ten 4de , ik ga even kijken hoe duur de 4600kv met mamba max of normale mamba regelaar is of naar de gewone VXL aangezien dat waterdicht is en de mamba's totaal niet zoals ik net lees .
ten 5de , het slash topic heeft (zoals genoemd in het andere doorgetuurde topic) 4000 berichten en ik vind het (net zoals die andere) niet overzichtelijk en lastig informatie te vinden in dat topic.

MvG ,

Hackroader

Laatst bewerkt door een moderator:
ten 6de. iedereen leest de aangewezen topics door, iedereen krijgt daar zijn persoonlijk advies.

juist om te voorkomen dat er straks onnoemelijk veel topics zijn met dezelfde vraag.

daarom is dit topic overbodig en daarom het verzoek van mij om dit topic te sluiten.

ten 6de. iedereen leest de aangewezen topics door, iedereen krijgt daar zijn persoonlijk advies.

juist om te voorkomen dat er straks onnoemelijk veel topics zijn met dezelfde vraag.

daarom is dit topic overbodig en daarom het verzoek van mij om dit topic te sluiten.

Okee je hebt gelijk maar als ik deze vraag daar ga stellen zeggen ze waarschijnlijk :
Lees dit (UBER GROTE) eens even door dan zie je dat deze vraag al 100 keer is gesteld. maar , We will see

Is het misschien mogelijk om in een topic div subtopics te maken met hun specifieke onderwerpen.
Dit voor een beter overzicht.

Of ben ik nou een z*&%kerd

Laatst bewerkt:
Daar ben ik het wel mee eens. Persoonlijk zou ik het hele "Electro auto's" wat meer gerubriceerd zien, bijvoorbeeld:

- onroad (TC / overig onroad spul)
- offroad (buggy / truggy / monstertruck)
- shortcourse
- crawler & scale

Per rubriek zou je dan eventueel ook nog de diverse onderdelen kunnen onderscheiden, zoals:

- elektronica
- banden en velgen
- body's en toebehoren

Back