J jos111995 1 jun 2010 #1 Hoi, Ik zoek een brushless motor voor een speedboot. Hij is 780 gram. Weet iemand wat er ongeveer in zou moeten? Jos
Hoi, Ik zoek een brushless motor voor een speedboot. Hij is 780 gram. Weet iemand wat er ongeveer in zou moeten? Jos
R remy moller 1 jun 2010 #2 jos111995 zei: Hoi, Ik zoek een brushless motor voor een speedboot. Hij is 780 gram. Weet iemand wat er ongeveer in zou moeten? Jos Klik om te vergroten... Ik denk dat je iets specifieker moet zijn. Wat voor soort bootje is het, hoe hard wil je ermee gaan en hoeveel heb je er voor over.
jos111995 zei: Hoi, Ik zoek een brushless motor voor een speedboot. Hij is 780 gram. Weet iemand wat er ongeveer in zou moeten? Jos Klik om te vergroten... Ik denk dat je iets specifieker moet zijn. Wat voor soort bootje is het, hoe hard wil je ermee gaan en hoeveel heb je er voor over.
focused 1 jun 2010 #3 Jos , Hangt niet alleen van het gewicht af maar ook het model dus geef meer informatie zodat we je juist kunnen adviseren. Michiel.
Jos , Hangt niet alleen van het gewicht af maar ook het model dus geef meer informatie zodat we je juist kunnen adviseren. Michiel.