Brushless on-road chassis?

Hallo,
Ik ben op zoek naar een on-road chassis dat een mamba max pro 5700kv systeem op 3s lipo aankan voor max. 100 euro (tweedehands).

Is een associated RC10 TC4 of Losi X-Ray T2 chassis dan een goed idee?

Kan ik met een mamba max pro 5700kv combo op 3s lipo sneller dan 100km/u gaan?

waarschijnlijk zal dat wel haalbaar zijn. 100 km per uur is echt snel hoor :).
ik vind mijn ezrun 9t zeer snel

op 2cell lipo haal je de 100 al in een proten

koop een 2de hands proten,die kunnen het vermogen wel aan.Of er 3 cel lipo in past???

Vast wel, als je een oude Corally SP10G zoekt heb je ruimte voor 3 keer 3cellen dus dan zouden er 3 saddle-pack lipo's in kunnen. Maar waarom zou je met 3S willen rijden? Just for the fun? Geen enkele wedstrijd, ook niet op clubs hanteerd dit. En met een auto met 3S denk ik dat je alleen maar in één rechte lijn hard kan gaan...

Vast wel, als je een oude Corally SP10G zoekt heb je ruimte voor 3 keer 3cellen dus dan zouden er 3 saddle-pack lipo's in kunnen. Maar waarom zou je met 3S willen rijden? Just for the fun? Geen enkele wedstrijd, ook niet op clubs hanteerd dit. En met een auto met 3S denk ik dat je alleen maar in één rechte lijn hard kan gaan...
2 of 3 cellen maakt niet uit, zolang ik maar makkelijk boven 100 haal, liefst 110.

100~110 :?:

En jij denkt dat je er dan nog gewoon mee kunt rijden :?: ;)

Die snelheid kun je met de juiste spullen heus wel uit b.v. Xray T2 halen , of het ook lukt zonder een strook asfalt van een kwaliteit zoals die op een baan als de MACH ligt b.v. is het grotere punt 2.....

100~110 :?:

En jij denkt dat je er dan nog gewoon mee kunt rijden :?: ;)

Die snelheid kun je met de juiste spullen heus wel uit b.v. Xray T2 halen , of het ook lukt zonder een strook asfalt van een kwaliteit zoals die op een baan als de MACH ligt b.v. is het grotere punt 2.....
Mijn e-maxx rijdt perfect hier op straat, maar ik weet idd niet of zo'n on-road auto dat hier wel zal halen...

Hebben jullie misschien een idee van een 1/10 off-road auto zoals bv. de trx rustler vxl of hpi firestorm flux, maar dan met 4wd?

@ de topic starter

wil je per sé een onroad chassis?
je kan namelijk bij www.amainhobbies.com een 1/8 buggy chassis halen voor 190 dollar dat ligt ook nog erg dicht bij onroad maar je kan er ook nog een beetje ruig mee om gaan:rolleyes:

en anders weet ik het ook niet(ben zelf meer van het offroad:zon:)

1/8 buggy met een mamba monster haalt al gauw 140 km/h op 6s lipo's.. dus zal wel moeten lukken.

Je kan ook voor een cc 8000 kv op 4s gaan dan haal je met een onroad de 200 kph wel. :mrgreen:

Jij gaat een E-maxx (cm of 10 bodemspeling) vergelijken met een 1:10 onroad (mm of 5 à10 aan bodemspeling) :?::?: :nooo:
Nee, ik zeg net dat het feit dat mijn e-maxx hier op straat perfect rijdt niet betekent dat een on-road auto met wielen van enkele centimeters in diameter hier gemakkelijk zal rijden...

Back