Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2 of 3 cellen maakt niet uit, zolang ik maar makkelijk boven 100 haal, liefst 110.Vast wel, als je een oude Corally SP10G zoekt heb je ruimte voor 3 keer 3cellen dus dan zouden er 3 saddle-pack lipo's in kunnen. Maar waarom zou je met 3S willen rijden? Just for the fun? Geen enkele wedstrijd, ook niet op clubs hanteerd dit. En met een auto met 3S denk ik dat je alleen maar in één rechte lijn hard kan gaan...
Mijn e-maxx rijdt perfect hier op straat, maar ik weet idd niet of zo'n on-road auto dat hier wel zal halen...100~110 :?:
En jij denkt dat je er dan nog gewoon mee kunt rijden :?:
Die snelheid kun je met de juiste spullen heus wel uit b.v. Xray T2 halen , of het ook lukt zonder een strook asfalt van een kwaliteit zoals die op een baan als de MACH ligt b.v. is het grotere punt 2.....
Nee, ik zeg net dat het feit dat mijn e-maxx hier op straat perfect rijdt niet betekent dat een on-road auto met wielen van enkele centimeters in diameter hier gemakkelijk zal rijden...Jij gaat een E-maxx (cm of 10 bodemspeling) vergelijken met een 1:10 onroad (mm of 5 à10 aan bodemspeling) :?::?: :nooo: