brushless savage accu houders

• Topicstarter Topicstarter Robbin bouman
  • Startdatum Startdatum
R

Robbin bouman

Guest
hallo

ik heb een savage 3.5 omgebouwd naar brushless met de set van speed passion 5.5 turns, ik was vanochtend aan het rijden toen mijn accu houder bij een kleine cras afbrak nu wil ik de accu houders van de savage fulx erop zetten maar dan moet ik volgens mij het chassis van de flux ook kopen, kan iemand mij helpen met dit probleem ???

Hmm bij jou ook al? Ik heb mijn speedpassion accubakken er gister ook finaal afgereden.. Ik kon hem gelukkig wel weer gewoon er op schroeven met wat ringetjes. Maar maak eens een foto, geeft altijd meer duidelijkheid ;)

Accubakken van de flux is niet zo handig... dan moet je je halve auto naar de flux ombouwen. En bovendien zijn het lelijke lompe bakken.

Laatst bewerkt:
ik ben nog niet zo bekend met deze site dus als je me je e-mail adres geef stuur ik de foto's zo wel even.
ik denk dat ik een manier heb gevonden om de accu bakken veel steviger vast te maken en ook lager voor betere handeling.
en heb jij de elektronika van speed passion ook, zo ja wat voor een vertanding gebruik je???????

MSN/email staat in mn profiel. Dan zal ik ze wel ff hier op het forum zetten ;)

Ik heb alleen de losse ombouwkit van speedpassion en zelf de dingen die ik wou er op gezet. Ik rijd nu met een eZRun 150A en een Feigao motor(degene die bij de combo zat). Schijnt dat ze snel doorbranden... als de mijne is doorgebrand duw ik er een Medusa in.
Hoe rem jij?

De foto's:

GetAttachment.aspx

GetAttachment.aspx

Ze komen dan wel erg laag te hangen.. Bij een x versie zit het alleen anders. Hoe bevalt de SpeedPassion jou eigenlijk, en wat voor accu's gebruik je?

om te beginnen ik rem op de motor. en ik heb pas 2x kort gereden omdat mijn motor erg warm word, maar voor zo ver vind ik de speedpassion heel erg goed je kan alles heel makkelijk instelen allen is de regelaar erg groot. en ik gebruik enrichpower 4600 ni-mh maar ik wil de lipo speed energy 4200 30c voor 35 euro gaan kopen. maar wat voor een groote spur en motor tandwiel gebruik jij???

Vind je 't gek dat je motor heet word.. je hebt de halve bovenkant afgedekt. Een BL motor heeft ook koeling nodig ;)

Ik rij nu 43T spur en 15T pinion. Is vrij licht en kan nog wel wat zwaarder.
Maar heb nu wel een gigantische acceleratie :)

Heb je een linkje van die lipo's?

Jeetje dat is wel heel licht.. ik zou hem eerst maar eens wat zwaarder vertanden.

Ik heb hem zo zitten:

2ahh11.jpg

23ruz4w.jpg

a2zyvs.jpg

Dus op een hoekprofiel aan een zijde van de auto.

ik denk dat ik de regelaar ook zo gaat vast maken ja.
als ik spur 43 erop zet zou hij niet zo warm meer mogen worden???

Valt niet te zeggen. Probeer gewoon eens wat. iig hoger vertanden. Ik zou ook met de pinion wat hoger gaan. 43T is de kleinste spur voor de savage.

dat zal ik dan zeker gaan doen, dan zet ik spur 43 en ik heb nog een 14t motor tandwiel. en me motor licht nu al open voor de koeling ben nu allen nog voor een ventilator aan het kijken maar dat moet goed komen.
nog bedankt voor alle info en ik ga meteen een spur bestellen en dan hopen dat hij niet meer zo warm word.

Back