Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Brushless Motor (click column headings to sort)
"Moet niet binnen 20 min leeg zijn"
Dat zal voor het grootste deel toch echt aan je accu liggen...
Waar wil je die 12 nimh cellen in je slash stouwen?
Maare, goedkoop is duurkoop... ik zou idd voor het mamba max pro setje gaan, weet je zeker dat het goed is, velineon kan ook=hetzelfde...(toch??)
De woorden Ezrun en topkwalietijd* mogen NOOIT in 1 zin gebruikt worden, tenzij er NIET tussen staat... grapjoker.. zijn allemaal kloontjes van goede producten, maar dan met het goede eruit.. zegmaar.
Als jij de carson wil, neem de carson, maar voor 40 eurie meer heb je al een Team orion Vortex, of een Corally setje, en voor rond de 70 euro meer kan je al een Castle setje vinden....
De woorden Ezrun en topkwalietijd* mogen NOOIT in 1 zin gebruikt worden, tenzij er NIET tussen staat... grapjoker.. zijn allemaal kloontjes van goede producten, maar dan met het goede eruit.. zegmaar.
Leg mij maar eens uit dan waarom het geen topkwaliteit is.
Ik vind namelijk van wel. Voor 75 euro heb je een leuk setje met meer dan genoeg instellingen voor de gemiddelde rijder en met hele leuke prestaties. Het setje kan ook nog eens goed tegen zand en water. Wat is er volgens jou zo enorm slecht aan dat het geen topkwaliteit genoemd mag worden?