Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kwaliteit is goed van Ezrun. Prijs/kwaliteit van een Ezrun is ook erg goed. Maar toch wil ik het niet als Topkwaliteit bestempelen.
Kwaliteit is goed van Ezrun. Prijs/kwaliteit van een Ezrun is ook erg goed. Maar toch wil ik het niet als Topkwaliteit bestempelen.
En om heel eerlijk te zijn, de velineon set (is wel wat duurder) is waterdicht en kan nog het meeste hebben volgens mij.
I.i.g. ik heb er verschillende gehad en nog nooit is er 1 kapot gegaan.
Als je em nieuw te duur vind koop je em toch gewoon 2e-hands.
Je vergeet de grootste verranderingen: Het stickertje en natuurlijk omdat dat stickertje erop zit de prijs X2![]()
Anko heeft geloof ik een keer een probleem of problemen gehad met een heli regelaar van Hobbywing.... Dus volgens hem is het nu meteen per definitie niks ....
okej jah da van het zwaarte punt klopt
maar heeft imand ervraging met de carson combo
en zijn de Mtronics G2 combo's in nederland te krijgen ik heb er wel een gevonden de uk
Ach ... De Speed Passion's worden vaak in het rijtje met o.a. Tekin genoemd... En laten die nou toch gewoon bij Hobbywing weg komen , zelfs die 2-in-1 box die ik eerder noemde hebben ze klakkeloos overgenomen..
Het enige wat er bij de Speed Passions veranderd is ten opzichte van de gewone Hobbywing's is de behuizing![]()
ik zou zeggen vraag het aan de top rijders. En er is wat ik weet niet echt een 1:10 offroad competitie in nederland alleen wat kleine toernooitjes zoals no-nitro, rallycup,traxxas days enz. En daar doet meestal een groote groep vaste rijders aan mij en een hoop ervan rijd met ezrun.
Op het BNK Offroad en NK tourwagen rijden volgens mij zeer weinig tot geen mensen met Ezrun. Bij BNK weet ik het niet zeker maar bij NK toch wel 99% zeker. Heeft niet met de betrouwbaarheid te maken maar is gewoon niet snel genoeg vergeleken met de andere regelaars. Je ziet bij een aantal onroad clubs wel dat ze met Ezrun rijden in een laagdrempelige klasse, maar ook diverse clubs willen niet aan de Ezrun omdat je het toch moeilijk in Nederland kan krijgen en geen Importeurs hier zijn voor een goede en snelle Garantie afhandeling mocht er toch is wat zijn.
Daarbij zijn er toch ook diverse regelaars die gewoon beter, sneller en completer zijn. Oke, deze kosten wel een (heel) stuk meer, maar zijn toch beter, sneller en completer. Door de hogere kosten zegt dat alleen wat over prijs/kwaliteit, kwaliteit is gewoon beter.
dus ik ga een carson dragster 10t kopen heeft imand er ervaring mee
Als het trouwens zulk topspul is, waarom rijden de rijders in de top er dan niet mee?![]()