brushless set voor in de slash

ik heb er geen ervaring mee. maar ik lees veel dat men de regelaars van novak niet zo geweldig vind.

neem dit mee in je overweging zou ik zeggen..

zou ik de ezrun regelaar slopen met 10 cellen

10cell = 12 v

9cell= 10.8 v

8cell=9.6 v

7cell=8.4

6cell=7.2v

effe op een rijtje gezet

Zoek eens op Mtronics G2pro ... Is ook leuk en betaalbaar spul en het mooiste is nog de waterdichtheid.... Regelaar is volledig geseald , aangezien de electronica in eeheey benn soort kunsthars is gegoten....

heey bedankt ik heb er 1 gevonden in nederland maar weet jij waar ik de kv rating kan krijgen staat niet op de website van mttronics zelv

10 cell zou denk't wel gaan. max voltage is 3cell lipo dus 11.1V. Aangezien een nimh cell ook nog een beetje inkakt mag dat wel.

Ik zou m'n regelaar er niet aan wagen. Daarnaast nog het gewicht wat je meesleept. Heb je wel een lowrider:rolling:

2s lipo is voor een Slash meer dan genoeg. Als dit geweld helemaal onder controle is, zou er voorzichtig een 3sje geprobeerd kunnen worden.

heey bedankt ik heb er 1 gevonden in nederland maar weet jij waar ik de kv rating kan krijgen staat niet op de website van mttronics zelv

Ik weet na mailen met Mtroniks van de 6,5T dat ie 5500KV is en de 5,5T 6500KV is , voor andere combo's zou je Mtroniks zelf ff moeten mailen.

Melvin als je 10 cell helemaal vol geladen is hoeveel volt is ie dan??? Dat is dus wat je er op zet :onweer:

okej effe rekene
een volle cell is toch 1.45 v ??

dat is dan 14.5 over een volgeladen pack

en dan gaat de regelaar roken denk ik

[media=youtube]9u2yl6c3DrY[/media] deze gek gaat 4cell er op zetten kijk maar bij de reakties

dus dat is 14.8 v en dan nog niet helemaal volgeladen

im using a 4cell lipo battery its a 14.8v 1800mah 20c.
the pinon gear is a 48 pitch 26 tooth with stock spur gear. thnx for the comment.

Laatst bewerkt door een moderator:
1,2V is de nominale spanning ..... Vers van de lader ga je al gauw richting de 1,45V per cel ;)

Voor lipo's geven ze ook 3,7v per cel op , toch is een versgeladen 2S pack 8,4...

Back