Brushless System HBX LS540 op bonzer.

Ik heb op youtube gezien dan de e-maxx met een Brushless System HBX LS540, Klopt het dat hij dan zo snel gaat?
Zie filmpje, Klik! €66,53.
De groeten, Mike :-D

Laatst bewerkt door een moderator:
in het filmpje werkt hij wel met TWEE 7.4V 5400mAh LIPO accu's...
met 1 enkele niet-lipo accu zal de snelheid dalen, ben wel eens benieuwd hoe brushless-proof een Bonzer is

Ikzelf heb ook een E-Maxx. Ook hebben wij (Mijn broer en ik) 2 Lipo's van 8000 mAh p/s (7.4V). Mij lijkt het een hele chille motor. Ik heb een Oom die hier verstand van heeft en ik ga hem zo mailen of het kan. Onze zender moet het natuurlijk ook (aan)kunnen.

Groeten,

Fudortje

Oke, Maar als ik er dus een gewone 4500MaH. Accu in doe dan moet ik nog eerst dit kopen dus:
Klik hier, en hier. Dat moet je er dan volgens mij nog bij kopen!
Maar hoe snel gaat hij dan met een gewone 4500MaH. accu in doet?
A.v.b. Groeten mike

in het filmpje werkt hij wel met TWEE 7.4V 5400mAh LIPO accu's...
met 1 enkele niet-lipo accu zal de snelheid dalen, ben wel eens benieuwd hoe brushless-proof een Bonzer is

Het gaat hier over een E-maxx, merk van de brushless is HBX

Lastig te zeggen hoe hard hij dan gaat. Ligt aan de accu, vertanding enzovoort.
Brushless hoeft niet persé sneller te gaan dan brushed. Je hebt alleen veel meer vermogen, dus je kunt een veel zwaardere vertanding maken.

Met 2650kv bij 7.2V zal je motor ongeveer 19.000 toeren maken (theoretisch gezien).
Maar je accu zal wel wat in elkaar zakken bij een flinke belasting, dus in de praktijk zal het wat minder zijn.

En denk er ook aan, lipo > nimh. Lipo's kunnen veel meer stroom leveren dan nimh accu's.

Edit: Oja, let er op dat de as 5mm doorsnede is! Ik heb geen flauw idee wat de as dikte bij die van jou nu is, maar het is dat je het weet ;)

Laatst bewerkt:
Back