Brushless upgrade van Speed 600

Hallo speeders,

Ik heb een schaal 1:24 Motor Torpedo Boot van 92cm en 3.5 kg zwaar. Daar zitten nu twee Speed 600 8,4 volt motoren in die op 7,2 volt draaiend de boot een mooie schaalsnelheid geven. Nu zit ik met de gedachte te spelen om er twee brushless motoren in te zetten. Dan met hetzelfde, tot 25% meer vermogen. Doel: minder stroomverbruik = langere vaartijd, gewichtsbesparing, en technisch 'leuk'.

Nu ben ik op brushless gebied een :newbie: dus weet iemand van jullie wat daar een geschikte motor voor zou zijn? Dus op 7,2 Vlot hetzelfde tot iets meer vermogen als een Speed 600 8,4V, bij ongeveer 10000 toeren. En dan een geschikte regelaar, met achteruit.... Wie weet iets? Alvast mijn dank!

Lex,

>En dan een geschikte regelaar, met achteruit..

per motor moet je een regelaar plaatsen. Niet zoals bij de normale speed 600 waar 1 kloeke regelaar meerdere motoren aan kan.
dus dit gaat je 2 motoren en 2 dure regelaars kosten.

Ik heb een Jazz 80 zoals deze http://www.hopf-modelltechnik.de/pr...d=764&osCsid=0a02896251a6ee58d25cc7b90703503c
in mijn mono1 zitten. Hier staat een voor en achteruit op. Ik denk dat de Jazz 70 dit ook zal hebben.

'k heb geen idee of er goedkope regelaars zoals dit bestaan.

Patrick

Back