Brusles in slash

• Topicstarter Topicstarter oisterwijk
  • Startdatum Startdatum
O

oisterwijk

Guest
Hallo

Ik heb een beginnersvraag.
Ik heb een 2wd slash sinds een maand en mijn dochter van 7 vind dit ook geweldig nu wil ik eigenlijk dat hij iets sneller gaat en zag ik bij toemen een kpl set brusles liggen maar de vraag is.....
wat zal het verschil zijn met z'n motor met de originelen batterij 8,4v en 3300 mah?????????????
ik heb veel gelezen en gezien met een lipo maar dat gaat toch iets te snel.
En bij de originelen set zat ook een extra tandwiel bij maar daar staat op het kaartje dat je dan niet wild mag doen en niet voor offroad kan iemand mij daar iets over vertellen??????????

MVG ruud

Ruud, daarover staat heel veel in dit forum, maar in het kort komt het er op neer dat een brushelss motor snel is, veeeeeel sneller. Of je daar nu de standaard accu aan hang of een lipo dat maakt voor de snelheid niet heel veel uit. Er van uit gaande dat je een 2s lipo pakt. Een lipo geeft alleen veel langer hetzelfde vermogen dan een standaard accu.

Je andere tandwiel zal meer snelheid geven, alleen je hebt minder kracht. Dus niet heel erg zwaar terrein opzoeken, dan wordt je motor te heet.

heb je wel eens gezocht hier in off-road auto's ?

staan diverse draadjes met adviezen en verschillen tussen brushless set-up's en brushed;)

Dan koop je toch een tandwiel dat ergens tussen die 2 in zit, wordt je motor niet te warm en je RC gaat niet te hard.

Tjonge jonge, is het "we zeiken vandaag eens lekker de nieuwe leden af" dag of zo?

Als het je niet bevalt reageer dan niet, ook een vrijheid die we hier hebben.

Oke dus een brusles is geen optie zolang mijn dochter mee rijd en het tandwiel kan ik gewoon probeeren en anders voor iets meer snelheid even naar de winkel......
bedankt voor de info en ik hoop dat ik nog veel kan leren want ik vind het GEWELDIG!!!

Je kan de VXL-3s set van traxxas kopen, dan kan je de regelaar op 50% zetten;) Perfecte snelheid voor je dochter!

Je kan de VXL-3s set van traxxas kopen, dan kan je de regelaar op 50% zetten;) Perfecte snelheid voor je dochter!

Die heb ik bij toemen gezien ja.....
maar idd, op 50% zetten dat wist ik niet wel dat dat bij de originelen kon maar dus ook daarbij.
bedankt, dus dat gaat hem worden.

Of je zet je EPA van je zender op 50% ;) Hoef je niks aan je ESC te doen en je EPA kan je sneller weer op 100% zetten voor als je zelf gaat rijden.

Die heb ik bij toemen gezien ja.....
maar idd, op 50% zetten dat wist ik niet wel dat dat bij de originelen kon maar dus ook daarbij.
bedankt, dus dat gaat hem worden.

Ja de vxl set zit er in en voor mijn dochter een lrp blast s10 gekocht alle 2 blij..............:p:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja de vxl set zit er in en voor mijn dochter een lrp blast s10 gekocht alle 2 blij..............:p:p

welke versie van de blast ? (buggy , truggy , mosntertruck ?)
in ieder geval veel plezier ! (zal niet moeilijk worden ;))

EDIT : laat btw ook ff de bevindingen horen van de LRP , ben er benieuwd naar...

welke versie van de blast ? (buggy , truggy , mosntertruck ?)
in ieder geval veel plezier ! (zal niet moeilijk worden ;))

EDIT : laat btw ook ff de bevindingen horen van de LRP , ben er benieuwd naar...
De versie is LRP s10 blast TX heeft veel weg van de traxxas rustler.

Hoe de bevinding is ik heb er een nieuw topic bij gedaan hij is nu onderweg naar de fabriek tot op heden geen goed woord over lrp.........
(zie topic bij electro algemeen ....probleem lrp blast 10........
maar we hebben samen een half uurtje plezier gehad en ik hoop dat we weer snel mogen rijden maar dat is ff afwachten op dit moment denk ik dat ik een slash voor haar ga halen maar daar is moeders de vrouw het niet mee eens en ja die heeft de broek aan he:rolleyes:

Back