Brusless buggy?

• Topicstarter Topicstarter Graupner58
  • Startdatum Startdatum
G

Graupner58

Guest
Ik heb een brussles buggy maar me tandwiel is versleten hoe kan ik die eraf halen?:confused:

Me buggy is zelf 1/10

Tandwiel die de aandrijf as aandraait.

Nee Danny.. het is veel moeilijker hoor....;)

Inderdaad pak eens een schroevendraaier. Zo moeilijk moet het niet zijn en als je je wagen bestudeert zie je denk ik vanzelf wel wat je los moet halen..

Probeer het anders eens door de exploded view van de auto op te zoeken.

Toch wel jammer dat de meeste auto's rtr worden geleverd...

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk, niet iedereen heeft van jongs af aan met lego gespeeld en kan zo maar even een rtr buggy uit elkaar halen.
Ja, de vraag is een beetje raar, maar een klein beetje helpen is toch wel mogelijk?

Om toch wat hulp te kunnen bieden... Om welk merk en type buggy gaat het?
Zoals eerder gezegd, in de "exploded view" van de handleiding kun je vaak erg goed zien hoe het in elkaar geschroefd hoort te zijn. Als je weet welk tandwiel je wilt vervangen, dan kijk je gewoon even goed hoe het vast zit.
Dan pak je inderdaad de schroevendraaier en je schroeft dat los waarvan je denkt dat het los moet.
Goed kijken hoe het in elkaar zit en de schroefjes bij de juiste onderdelen houden, zodat je later weer weet hoe het in elkaar moet.

hm, een 1:10 buggy brushless... en z`n nickname is graupner......

ik denk 1 + 1 = 3
Resultaten 1 - 10 van circa 18.300 voor graupner brushless buggy 1:10

hm valt niet mee iemand te helpen zo
begin eens met wat foto`s van je wagen en een naam of art. nr.

Moet je geen lichtmetalen velgen hebben, aluminium vonkt namelijk niet (als ik het goed heb).

:mrgreen:

Zo!!! Xyzyx en Savage wat zijn jullie slim zeg. wat hebben Jullie veel verstand van modelbouw!!! hier hebben we echt wat aan op het forum. jammer dat Julie posts zo snel worden weggehaald ik had graag nog wat van Jullie toppers geleerd. :rolleyes::thumbsup::bye::bye:

Laatst bewerkt:
Met m'n verstand van modelbouw zit het heus wel goed...... Lees maar eens een paar van m'n andere posts uit de ruim 3100.

Als je het topic helemaal hebt gelezen snap je als het goed is ook waar bovenstaand/voorgaand vandaan komt.......

Uhh mannen, de Topic was een vraag van [Graupner58] hij is 15jr. en ik hoop dat hij niet is afgehaakt. Ik wil niet de Ouwe l.. uithangen maar ik denk dat je deze jongens eerst rustig de basis-regels op ,t Forum moet uitleggen. Je ziet wel vaker dat soort "korte" vragen waar je eigenlijk nix mee kan. Denk dat we met z,n allen eerst moeten vragen, Ok wat voor wagen heb je, wat voor motor, et. etc. en dan maar afwachten wat er komt, spaart ons een hoop geOH
excuus vr deze preek :)

Laatst bewerkt:
[mod]

Als je niets te vertellen hebt post dan niet, en lees er overheen. [wel zo volwassen]
hier lekker je berichtenteller opkrikken toont niet een volwassen vent.
[/mod]

Back