Bruutste brushless rally auto beschikbaar

Mee eens. :p Vind m'n 1/8 Traxxas Rally op 6s Lipo met een 2200kv MMM setje toch wel een van de bruutste rally auto's die ik ken. (iig die met de meeste bodemspeling. :mrgreen: )

Da's niet eerlijk klamath, die van jou is voor gewone stervelingen niet te kopen ;)
Ja, of je moet een e-revo van slayer armpjes willen voorzien en een passende 1/8 rally kap ergens vandaan kunnen halen :mrgreen:

Da's niet eerlijk klamath, die van jou is voor gewone stervelingen niet te kopen ;)
Ja, of je moet een e-revo van slayer armpjes willen voorzien en een passende 1/8 rally kap ergens vandaan kunnen halen :mrgreen:

Sayer Pro draagarmen.. :mrgreen:

Mar ja, die is idd (Nog!) niet te koop. Verwacht dat Traxxas er wel vlot mee uit zal komen. Ik bedoel, ze hebben alle onderdelen in huis, en het is een markt ie in het principe nog geen merk heeft. (een Bash-bare 1/8 Electro On/Off-road auto. )

Waarom zou je dat niet kunnen.
Daar is het toch modelBOUW voor, of zie ik dat verkeerd??

Vandaar dat hij zegt voor "gewone" stervelingen, anders kunnen ze bij de LHS wel alleen onderdelen verkopen ipv complete auto's

Back