BT nano FPV drone (ladybird)

Hoi klaas,

Bedankt voor je bericht. Op de RC305 zou die inderdaad moeten kunnen werken maar volgens mij moet je dan iets ombouwen in de RC305... ben jij er bekend mee?

Gr Johnny

Vergeet het maar. Ik heb dit ooit gemaakt en dit is echt alleen voor de experts met soldeer skills. Daarnaast moet je ook nog eens de goede rc305 hebben want deze variëren ook nog in een A,B en C band.

Thanks voor de hulp:D

Nu werkt alles perfect, had inderdaad parallel gesoldeerd was al bang dat ik weer een nieuwe volt booster kon bestellen.

Gelijk alles mooi weggewerkt met krimpkousjes.
Zal vanavond foto's erop zetten van het resultaat.

Gebruik nu een 17 inch monitor die wordt gebruikt voor camera's (beveiliging):cool:

Dit is hem dan de udi 816a fpv.

Kan er ongeveer 5 min per accu mee vliegen.
Helaas heeft de 17 inch monitor het begeven, kijk nu via een auto dvd schermpje.

01ot.jpg

Ik wil dit onderstaande ook even met jullie delen:

Just received the RC305 with Band "A" (team black sheep) Channel 4 on this rc305 is "5805" Works like a charm ! Keep in mind if you use the D lens on a tx5805 to peel off all the glue on the lens. That way you can turn the lens (nearly) all the way in the tx5805 to get focus.

No modification is need on this "A" Band RC305

UkKJt4cQl8s[/media] (A) with tx5805 and D lens - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
Sjees wat was het lastig om de cloverleaf te solderen aan de TX5805 heb het idee dat deze er nog niet lekker op zit maar hij werk te minste! Nu proberen niet te crashen!

Ik zoek alleen nog een Zender heeft iemand een zender voor de ladybird liggen en wil je die verkopen? Let me know!

Hej Robby hoe is i?

Ja ben blij met de FPV range nu nog de RC range.. omdat mijn devo F4 is stuk gegaan heb ik een goedkope devo 4 gekocht.. had gelezen dat deze maar 100m bereik heeft dus ben eigenlijks op zoek naar wat beters.

Welke gebruik jij? en welke adviseer jij? Hoeft niet de beste te zijn maar wel meer range!

je hebt er een knap dingetje van gemaakt hoor. En je range is inderdaad fantastisch.

Back