BT nano FPV drone (ladybird)

pmf-indoor-evenement-fotos

Zoals je op 1 van de foto's kan zien: Spongebob was aanwezig :D

Ben bezig een compilatiefilmpje in elkaar te flansen van de avonturen van Spons die dag, zodra die klaar is komt die hier.

Robby

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals beloofd..

compilatiefilmpje van de indoor fly-in van de Pampa model fighters uit Houthalen (Belgie)

Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag de ladybird binnengekregen maar hier zit geen auxchannel op om de tx5805 op aan te sluiten?? Is blijkbaar een andere versie van.. Wat kan ik nu het best doen? Hoeveel volt komt er normaal op het aux channel? Ik dacht eventueel de vtx aan de powerlead te solderen waar dus 3.7V op komt te staan maar de vraag is of dit genoeg is?

Kheb er zo nog eentje liggen, als je wilt mag je hem omruilen...

y3epa6u7.jpg

Bedankt voor het aanbod maar heb het al werkend gekregen. Vtx en cam blijkt te werken op de 3.7V van de accu dus heb deze mee aangesloten op de powerlead.
Echt een tof ding om fpv mee te vliegen ;) zeer pittig

allo
ik heb alles gehaald maar ik kan niet zien of mijn fpv het doet
ik heb hier alle plaatjes kunt u mij misschien helpen de juiste manier te vinden om het te laten werken?
hier heb ik de plaatjes de zwarte zat in de onderste en rode 1 daarvoor.
ik heb op het pollulu chipje zwart op zwart en rood op rood gedaan en rood zit in vout en zwart in GND hoort dit zo ?
u kunt de fotos in mijn fotoalbum bekijken
alvast bedankt

Pff die inbox ook altijd...

Laten we het nog even afwachten tot overmorgen? Met dat verlengd weekend duurt het wellicht iets langer...

Ik ben ondertussen ook weer bereikbaar via pm.

Hallo iedereen!

Ik ben al bijna 2 jaar bezig om een mooi stabiel mini fpv setje werkend te krijgen voor mijn Ladybird.
Ik gebruik de standaard tx5808 maar die is bar slecht.

1.3 zou beter zijn denk ik net als die Robby gebruikt!

Zou er iemand een voor mij willen maken die ik zo op mijn quadje kan zetten?

Dat zou geweldig zijn!

Ik hoor graag van jullie

gr Johnny

Even draadje naar boven halen. Lang geleden nietwaar? :-)

Vorige week zondag was ik met indoor club "crash" op een promotiestand van de club.. Ik heb spongebob meegebracht EN mijn tv, waarop rechtstreeks de videobeelden te zien waren tijdens mijn vluchtjes. het gevolg was een leuke namiddag. Hierbij de videobeelden met passende muziekjes.. Wel af en toe uw hoofd vasthouden of een reispilletje nemen :)

veel kijkplezier!
Robby

Back