Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het verhaal van topicstarter betreft een vraag over wettelijke regelingen. Het verhaal van Dirk en mijzelf is als het ware het tegenovergestelde (=praktijk of defacto). Daar zijn jullie forumleden toch weer mooi ingestonken.
... Een boekhouder heeft trouwens zijn reputatie hoog in het vaandel staan, en zal niet snel Hobby-King fakturen als kostenpost opvoeren voor (bv) een schildersbedrijf.
Hobby King levert gekleurde folies (heel decoratief) ... accu's (voor je snoerloze verfspuit) ... benzinemotortjes (voor je compressor of aggregaat) ... en zo kan ik nog wel een paar zaken verzinnen ... overigens koop ik "legaal" (dus echt voor de zaak) bij de modelbouwwinkel (in binnen en buitenland) en als ik dan een privé aankoop gelijktijdig doe ... ja, boven de vijftig wordt je af en toe wat vergeetachtig zeggen ze ;-) ...