Bucker BU133 Jungmeister Svenson plannen

Hey,

Ik heb nog een oude -bijna- complete bouwkit kunnen bemachtigen van een Bucker BU133 Jungmeister van Svenson.
Wat er ontbreekt is een bouwhandleiding...
Ik heb wel bouwplannen van:
Linker en rechter boven en ondervleugel (met ribben en staartassemblage op het plan)
Romp bouw detail
Details van dwarse tussenschotten in de romp
Als iemand hier plannen van heeft, ooit heeft gehad of me kan doorverwijzen zou dat handig zijn voor de verdere bouw.
Mensen met ervaring met dit model mogen ook contact nemen in verband met enige modificaties of verbeteringen die ik zou kunnen maken.

Alvast bedankt en twijfel niet om contact te nemen!

Laatst bewerkt:
Bouwverslag hier op het forum? Je hebt alvast 1 volger :).

Freek

Laatst bewerkt:
wel...
als ik een bouwhandleiding zou hebben met alle plezier.
als ik dit niet kan vinden denk ik dat externe expertise en meningen bijna noodzaak zijn...

zoniet is het mogelijk om dit te posten op jullie forum wat ik waarschijnlijk zal doen als ik zonder bouwhandleiding ga werken...

alvast bedankt voor de intresse!

ok, we zijn begonnen..

dit zijn de eerste stukjes hout die geplakt worden:
(rommel rommel alom)

full

de doos:

full

de inhoud van de doos:

full

ben verder ook niet van plan om veel verlichtende uitsparingen te maken om stijfheid en stevigheid te garanderen.
ben van plan een dle 30 of soortgelijk te gebruiken als motor met een 20x8 propeller

jullie enig idee hoe je zo een model gaat bespannen?
oracover?
oratex?
iets anders?

Laatst bewerkt door een moderator:
bespannen met wat je mooi vind....
oratex is het meest natuurgetrouw denk ik, maar dan eigenlijk ook met ribstitching en pinking tape

prachtige kist trouwens!

Je hebt het over een DLE 30, maar er ligt een methanoller naast? waarom die niet er op?

Back