Bouwverslag budget 250 racer flight controller help

32.PNG
Illuminati 32 Naze

Hoe connecteer je zo’n controller aan een ontvanger?
We hebben dit met een sateliet aan de praat gekregen maar zitten dan met een hoop storingen.
Op welke ingang zet je dan het signaal?
Wel hebben we voeding van bord met weerstanden naar 3v moeten brengen gezien we dit niet vinden op het bord.
Als ik een standaard ontvanger neem krijg ik enkel 1 signaal binnen ! ?,?
Ook heb ik geen idee welke setup we in cleanflight moeten kiezen voor dit bordje.

Uitgang heeft enkel signaal uitgangen voor de regelaars. Waar blijf ik met de GND van de regelaars?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=84790

Als je een standaard ontvanger wilt gebruiken ipv een sateliet, moet je mijn inziens je signaaldraden van de RX naar de rx input doen. Je hebt hier van die speciale kabeltjes voor. Of als je servo verlengkabels hebt, zelf iets in elkaar solderen. Heb ik ook.. werkt perfect.
In cleanflight kan je bepalen welk kanaal waar komt. Meestal is het AETR1234 (ail, elev, throttle, rudder en je aux kanalen). Ik zou gewoon de Naze settings proberen. Je ziet gauw genoeg of je hem kan flashen ja of nee.
Waarom heb je de voeding naar 3V gebracht? Er staat dat hij 5V aan kan (en meestal ook nodig heeft). Denk dat als je je voeding naar 5V brengt dat ook je storing opgelost is, want ik neem aan dat de voeding voor de RX van de FC komt. RX houdt van 5V.

Vele sluiten de grond voor de ESC's niet aan. ( Er is nog steeds een discussie gaande of je dit nou wel of niet moet doen). Je zou ze ook bundelen en op de grond naast de esc connector op de FC kunnen zetten.

BTW... this thing is crazy expensive. I can buy almost 2 Naze32 for the price of this thing.

Die satelliet heeft 3v nodig, meer erop en hij fikt af, een gewone ontvanger heeft net als de fc wel minimaal 5v nodig

Ik heb een oze32 van rctimer, ook daar heb ik geen ground aansluitingen voor de regelaars, alleen de signaalkabel

Om te weten hoe of wat je precies moet doen zul je toch een handleiding moeten raadplegen, een klein foutje en hij fikt (net als mn oze32) af

Bedankt voor de feedback,:friends:

We hebben ondertussen al leven gekregen in de quads.
Enkel de angle method is nog geen 100% ff blijven zoeken hoe deze in te stellen.

Back