BUG bouwtekeningen zijn hier <-- te downloaden

• Topicstarter Topicstarter L A U R E N S
  • Startdatum Startdatum
L

L A U R E N S

Guest
Hallo allemaal.

Ik krijg nogsteeds vaak mail of ik de tekeningen van de BUG door wil sturen. Daarom heb ik ze maar weer om internet gezet.

Ik heb zelf ook een BUG gebouwd (zie plaatjes), maar die heb ik inmidels al weer verkocht.

BUG.JPG

12.JPG

www.planet.nl/~spijk382/BUG.zip

succes met bouwen !!!

Laurens

De .pdf versie is voor A3 de .JPG versie is voor A4.

De A4 versie is niet echt nauwkeurig (past slecht aan elkaar). Als je zelf geen A3 printer hebt is het wel de moeite waard om hem door iemand anders op A3 te laten afdrukken.

even een vraagje: als jullie een vleugel bespannen, doen jullie hem dan alleen boven of ook onder bespannen???? :oops:
en hoeveel mm is het koolstog 6mm????
greetingzzz wesley

even een vraagje: als jullie een vleugel bespannen, doen jullie hem dan alleen boven of ook onder bespannen???? :oops:
en hoeveel mm is het koolstof 6mm????
greetingzzz wesley

@wes,

Technische vragen in dit draadje graag Bug Hlg ..............

Draadje wel eerst goed doorlezen voor je verdere vragen stelt ;-) ......

jeetje wat een prutswerk zijn die jpg's , heb ze uitgeprint , maar er zit wel een centimeter onnauwkeurig heid in.
K ga morgen wel naar het printbedrijf want dit is niks :evil:

Tekeningen zo eens op 140% uitprinten, eens kijken of dat een beetje leuk vliegt :D ik heb ooit mijn bonsai verkocht en heb nu geen micro meer om lekker op het grasveldje hier te vliegen.. beetje balsa, stokje carbon, velletje mylar erover..

Als je hem zo uit zou printen (wat ik net heb gedaan) dan kloppen de maten idd niet.
Je krijgt dan vleugelhelften van +/- 25 cm. Hoe zou je dat kunnen regelen bij de copyshop?

mvg Rick

ps: orgineel zijn de vleugels toch 70cm?

Ik zal vanavond laat even uploaden (ben nu niet thuis). Geen definitieve plek maar voor nu even. Heeft iemand nog een tip waar ik ze standaard kan neerzetten ??
btw: Plannen kan je uitprinten op A3 en zijn dan maat conform.

gr
Ferdy

Back