bug in forum mbt editten postings

• Topicstarter Topicstarter Henri Zikken
  • Startdatum Startdatum
H

Henri Zikken

Guest
Weet niet goed waar dit gemeld moet worden, daarom maar hier.

Het lijkt erop dat er een fout zit in hoe het forum discussies weergeeft waarin andere gebruikers een post van zichzelf editten.

Die posting wordt dan voor andere mensen niet meer weergegeven, waardoor het lijkt alsof hij verwijderd is.

Dit lijkt mij niet de bedoeling?

Als men niet veel schrijffouten maakt,(mijn probleem, en de reden van edits) of "koning Edit zelf bent" ;), zal het wel meevallen, met de overlast ;)

Ik zie wel eens posts spontaan erbij komen maar ook wel eens verdwijnen, een reload van de pagina werkt meestal wel weer.

Zodra je op de "edit" knop drukt, verwijder je dus meteen de tekst waar je niet mee kan leven van het forum, ik denk juist dat dit wél de bedoeling is.
Stel, je geeft iemand onbedoeld een verkeerd advies, dan is het toch beter dat het meteen onleesbaar wordt zodra je op de edit knop drukt.

Hier geen last van hoor, je kunt gewoon editen, de post blijft staan. Soms is het wel zo dat een post ineens verdwijnt tijdens het bekijken en dat na refreshen de post gewoon weer terug is.

Als dat dus gebeurd, is die persoon die post dus aan het editten.

Editten is niet het verwijderen van een ongewenste post, maar het aanpassen van een bestaande post, bv. op typefouten, of omdat je nog iets vergeten bent.

Doordat een posting nu gewoon verdwijnt, is dat heel raar en kun je er rare dingen door krijgen.

Het lijkt mij dan beter om de oude tekst gewoon te laten staan, totdat iemand klaar is met de edit, of op z'n minst iets van een 'placeholder' te laten zien, bv. een tekst als 'deze persoon bewerkt dit bericht' ofzo.

Goed idee, maar ik ga niet vBulletin aanpassen ;-) Wellicht wat voor nieuwere versie's

Robert

Back