Buggy kopen maar welke?

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort weer geïnteresseerd in RC auto's.
Mijn eerste echte RC auto kreeg ik voor mijn 12de verjaardag.
Heb op het moment een Tamiya TNX 3.0, hier doe echter niks mee want vind het afstellen van brandstof auto's moeilijk. (de Tamiya TNX 3.0 staat te koop)

Ik ben nu opzoek naar een buggy. Ik wil er ook wedstrijden mee gaan rijden op den duur. Maar ik weet niet echt wat goede buggy's zijn. Ik wil wel aanpassingen aan de auto kunnen doen dus er moeten genoeg onderdelen beschikbaar zijn.

Mijn Budget voor de auto + accu + zender is €300.

Als jullie mijn kunnen helpen met de juiste buggy te kunnen vinden.
Zou dat heel fijn zijn.

teamc jekyll met 2 accu,s lader regelaar motor en zender en lagers ,
zou kunnen voor 300 euro .
maar haal eerst info over wat voor races ze rijden op een club in de buurt en de regels ?

Ik had al na wat clubs gekeken en eentje bij mij in de buurt organiseert wedstrijden voor buggy's met 2wd en 4wd

Ik had zelf de traxxas bandit xl 5 in gedachten is dat wat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Circuit/Wedstrijden en een Bandit gaan vrees ik niet in dezelfde zin...

Kijk eens naar de RTR versie's van Durango, daar kan je zo mee op het circuit je gaan uitleven...

Circuit/Wedstrijden en een Bandit gaan vrees ik niet in dezelfde zin...

Kijk eens naar de RTR versie's van Durango, daar kan je zo mee op het circuit je gaan uitleven...

Klopt,leuke wagens om te bashen maar circuit racen gaat hem niet worden. Al moet ik zeggen dat je veel kan bereiken met juiste banden en demperafstelling maar zou voor dat budget toch inderdaad eens naar team c ofzo kijken. Heb er zelf geen ervaring mee maar wel veel over gelezen en lijkt mij inderdaad wel een leuke instap voor een redelijk budget.Durango kan ik niets over zeggen, geen ervaring mee en ook niet veel over gelezen.Wil je 4x4 of liever 2wd?

Normaal als een winkel die wagen verkoopt kunnen ze ook aan de onderdelen geraken.
Upgrades weet ik niet maar is vast ook wel te vinden.
Gebruik effe google en je weet het ;)

Veel mensen willen graag toch met een beperktere budget een wedstrijd auto nieuw kopen. Ik zal veel eerder naar een gebruikte mugen of losi gaan kijken, die hebben vaak ook al wat upgrades erop. Zo standaard dex is natuurlijk goedkoop, maar dan zit je wel met een nieuwe 100% stock die na 2 keer rijden net zo uit ziet als een gebruikte. Terwijl je voor 300 euro toch een 4wd 1/8 wedstrijd klare buggy kan kopen met upgrades.

Ik denk dat de topic starter eerder voor een 1/10 wil gaan als voor een 1/8 auto.

Deze Durango is perfect mogelijk hoor, onderdelen zijn overal goed te verkrijgen en de kwaliteit van deze auto is zeker goed te noemen. Na verloop van tijd kan je hem voorzien van upgrades (Dex upgrades zijn ontelbaar aanwezig).

Je kan natuurlijk ook voor de kit versie gaan met electronica naar eigen keuze, echter kom je dan niet toe met je budget...

Ik denk dat de ts geen idee heeft welke auto die wilt. Anders zal die niet vragen of een bandit een goeie keus is. :D

lrp twister. ik heb er volgende week 1 beschikbaar voor een prikkie :P inc. hopups

fijne wagens!
<---
|
v
zie twisted hieronder

Tot je de twister weer begint te missen ;) kan je weer een nieuwe kopen :p
Nee,begrijp het wel,heb momenteel ook enkel 2wd staan nu en begin de 4x4 ook weer te missen.Dit is een tijdje leuk geweest,was eens wat anders maar nu kriebelt het toch weer,zal wel met het weer te maken hebben ook denk ik :D en vakantiegeld enz :D

Back