M
Manuel
Guest
Net maar eens even de itrader plugin uitgeprobeerd, nadat ik in een topic vermelde dat ik opzoek was naar iets werd ik via pm aangesproken door iemand die dat in de aanbieding had voor me.
Zo'n beetje heel de "deal" is dus via PB te gaan, toen ik een review over de verkoper wilde schrijven werd ik echter verplicht een url in te voeren (van het verkoop topic). Aangezien dit topic er niet was heb ik geprobeerd gewoon wat random urls in te voeren, het blijkt dus dat alleen topics van jezelf goedgekeurd worden.
Je kan de itrader plugin dus alleen gebruiken als je:
A)De verkoper bent met een verkoop topic van het product (gemaakt door hetzelfde account)
B)De koper bent met een gevraagd topic (gemaakt door hetzelfde account)
Dit lijkt me niet echt de bedoeling.
Ook vind ik het nogal raar je verplicht dat "Uitgebreide beoordeling:
Zichtbaar voor koper, verkoper
en forum-beheer" moet invullen.
Verder staat zo'n half wel half niet vertaalde pagina ook niet echt netjes....
Zo'n beetje heel de "deal" is dus via PB te gaan, toen ik een review over de verkoper wilde schrijven werd ik echter verplicht een url in te voeren (van het verkoop topic). Aangezien dit topic er niet was heb ik geprobeerd gewoon wat random urls in te voeren, het blijkt dus dat alleen topics van jezelf goedgekeurd worden.
Je kan de itrader plugin dus alleen gebruiken als je:
A)De verkoper bent met een verkoop topic van het product (gemaakt door hetzelfde account)
B)De koper bent met een gevraagd topic (gemaakt door hetzelfde account)
Dit lijkt me niet echt de bedoeling.
Ook vind ik het nogal raar je verplicht dat "Uitgebreide beoordeling:
Zichtbaar voor koper, verkoper
en forum-beheer" moet invullen.
Verder staat zo'n half wel half niet vertaalde pagina ook niet echt netjes....