buiten vliegen met rubbermodellen.

Dat was het zeker. Maar niet gedaan :-(

Hier is een idee voor een datum, maar dat duurt nog even. Op 16-18 mei heeft de NLC het jaarlijkse clubkamp, ook open voor anderen overigens. Tijdens dit clubkamp wordt op zaterdag en zondag gevlogen. Op de zaterdag is er aansluitend een barbecue. Wat denken jullie ervan om op die zaterdag in de middag schaal te vliegen op de Rozendaalse Hei? Dat is dus bij Arnhem.

Er zijn er ook wat momenten dat het gecombineerd kan worden met outdoor wedstrijdvliegen, bijvoorbeeld 12 april op Garderen. Iemand interesse?

Wout

Voor wie zaterdag buiten wil vliegen is dit een goede gelegenheid. We moeten natuurlijk niet de wedstrijdvliegers voor de voeten lopen, maar we kunnen wel meteen zien hoe prachtig en krachtig outdoor vliegen kan zijn!

Wie heeft zin om te komen?

Thomas Cup 2014
De Thomas Cup vliegen we a.s. zaterdag 12 april op het Houtdorperveld bij Garderen.
Aanvang wedstrijd 11.30 uur. Inschrijfgeld 7,50
5 rondes van elk 5 kwartier, alle rondes 180 sec max

1. 1030 – 1145 uur
2. 1145 – 1300 uur
3, 1300 – 1415 uur
4. 1415 – 1530 uur
5. 1530 – 1645 uur

Als een Fly off nodig is start deze om 1700 uur De wedstrijdleiding kan afwijken van de bovengenoemde rondetijden
en te vliegen maxen als de weersomstandigheden daarvoor aanleiding zijn.

De wedstrijd gaat door tot en met een wind kracht van 5 meter.

Helaas zit er een f3k wedstrijd in duitsland in de weg waar ik ga vliegen....wellicht spreek ik je vd week nog even op de club, kunnen we misschien nog een 2e datum prikken;)

Ik ben vrijdagavond op de club, jij ook? 17 mei kunnen we in ieder geval vliegen, maar een eerder moment is ook leuk.

Wout

Het lijkt aanstaande zaterdag, 17 mei, ideaal VV weer te worden. Waar moet ik precies zijn en hoe laat? En begrijp ik goed dat er alleen met stille aandrijving (rubber, electro) gevlogen mag worden of mag ik ook een diesel aangedreven sportmodelletje meenemen?

Aanstaande zaterdag zijn we op tijd op het Rozendaalse veld.
Afhankelijk van de wind staan we bij:
- bij de Brandtoren
- langs het fietspad
-... eh midden op de hei (bij 'de paaltjes' aan het Kerkepad)
Bel anders 06-24602898

Even kijken of dit werkt:
Een route van de blokhut naar de parkeerplaats bij de Brandtoren:
Afstand meten

het e.e.a. is afhankelijk van de wind.
Maar daar in de buurt verwacht ik ons wel.
We zijn van een redelijke afstand te herkennen aan ... vliegtuigen ;)

Aanstaande zaterdag zijn we op tijd op het Rozendaalse veld.
Afhankelijk van de wind staan we bij:
- bij de Brandtoren
- langs het fietspad
-... eh midden op de hei (bij 'de paaltjes' aan het Kerkepad)
Bel anders 06-24602898

Even kijken of dit werkt:
Een route van de blokhut naar de parkeerplaats bij de Brandtoren:
Afstand meten

Het werkt voor de plaats op de hei, maar volgens mij wordt de blokhut niet op de juiste plaats weergegeven. En wat bedoel je met "op tijd"? Ik kan er zelf niet op tijd bij zijn, wordt voor mij rond lunchtijd.

Dank voor de oplettendheid.
Het e.e.a. is aangepast!

'Op tijd'....hmm
Hangt af van hoe gezellig het vrijdagavond was.
De weersverwachtingen zijn prima, dus ik denk rond een uur of.. eh 10:00 toch minimaal.
8:00 opstaan, ontbijten, inpakken, wegrijden...

vanavond vliegen we op de hondenlosloopplaats tot een half uurtje voor zonsondergang.
Morgenmiddag vliegen we tot ..eh een uur of vijf zes denk ik. Daarna BBQ
Zondag vliegen we tot een uur of twee

Back