Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ga zo verder en dan kom je uiteindelijk bij iets als een trex 700 of andere 90size uitAls je budget het toelaat dan neem je een 500size heli voor buiten, die dingen vliegen in alle weer en zijn nog stabiel ook( hoe groter de heli hoe stabieler, de prijs daarentegen niet:rolling:
je kunt enkel de overstap naar de mcpx maken door het geringe gewicht is de schade ook gering. wel een throttlehold gebruiken omdat draaiende bladen meer schade geven. door het flybarrles systeem is deze helie net zo stabiel als de solo pro.
de m cp x is scheelt niet veel van een cp, vergis je niet.
Ik vlieg ook met de msr, deze vindt ik nu kinderspel tov de m cp x. De m cp x heeft wel een beetje stabilisatie door 3 axis gyro en daardoor wel interessant om overstap naar cp te maken.Het blijft in ieder geval een moeilijke bevalling maar eens doorbijten héDe mCPX is een CPVraag me alleen af in hoeverre hij nerveuzer is als een Solo Pro door de stabilisatie die erin zit.. Wellicht heeft een Solo Pro vlieger de mCPX kunnen proberen en kan daar goed inzicht in geven .
In de simulator krijg ik namelijk elke CP wel omhoog en als ik voorzichtig ben hou ik hem wel in de lucht. Maar een simulator is toch wat anders dan de praktijk.
Die stabilisatie is vooral omdat er geen flybar op zit, niet zozeer om het gemakkelijker de maken denk ik.De m cp x heeft wel een beetje stabilisatie door 3 axis gyro en daardoor wel interessant om overstap naar cp te maken.
Ik heb de bnf versie, geen idee van een easy stand maar kan me er iets bij voorstellen dat de bladen dan een vaste hoek aannemen waardoor een CP heli zich als een FP kan gedragen. Ik zal misschien voor de gein eens een vaste pitch programmeren en kijken of en hoe dat vliegtIk begreep dat de mCPX een zogenaamde "easy" stand heeft waardoor hij zich meer als een FP gedraagt zodat je kunt wennen. Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Ben een beetje aan het wachten omdat ik hoor dat er nog wat kinderziektes in zitten.
of is dit euvel al verholpen in tussentijd.