Zeg Janhein ik had het verkeerde paket geleverd gekregen wat ik heb besloten in te ruilen tegen de orginele bestelling. Omdat dat voor mij even beter uitkwam met een 29mm MMT en daarbij wordt mijn collectie binnenkort uitgebreid met een mini bbx die ook een 29mm MMT draagt en daarom makkelijk te combineren qua motoren... Alleen viel mij op dat er aan de binnenkant van de moterbuis niets aanwezig is om de moter tegen te houden en omdat ik nog niet één moter van dichtbij heb mogen aanschouwen vroeg ik me af hoe de moter op zijn plaats blijft? Is er onderaan de moterbuis aan de stuwzijde een verhoogde rand of een ring die tegen de onderkant van de MMT aansluit met laden en verder weer vergrendelt wordt met een retainer of moet er toch iets in de moterbuis gelijmt worden? Ik had intussen begrepen dat een retainer een must is althans er staat een kleine verwijzing naar een FAQ link...maar daar kwam ik niet zo een twee drie achter wat nu precies de bedoeling is en welke ik dan nodig zou hebben, omdat de tailcone maar 40mm dik is en niet veel materiaal om in te bevestigen is...
bij voorbaat dank,
Ron
bij voorbaat dank,
Ron