Bumpers op HPI E-Firestorm

• Topicstarter Topicstarter kohns
  • Startdatum Startdatum
Ziet er sterk en beschermend uit. Door die 23 dollar kan je auto niet slechter worden toch ?

Zo... ik heb ze besteld.
Shipping lijkt mij wel lang 2-5 weeks volgens paypal :shock:

Voor de geinteresseerden enkele fotokes...

Eneugh... nog een voordeel is dat ik nu de motor beschermkap er af kan halen en een heatsink kan installeren om hem koeler te houden.

pictures_002.jpg

pictures_003.jpg

pictures_005.jpg

Ziet er sterk en beschermend uit. Door die 23 dollar kan je auto niet slechter worden toch ?

je staat raar te kijken hoor als je op eens je bumper in je hand hebt als je een keer hebt gesprongen. dat heb ik zelf gehad. dus ik adviseer mensen die ruig ruiden wat stevigere bumpers te nemen. ook de achter bumper want er is toen iemand achter op geknalt en toen was mn motor kapot. wel geluk dat ik hem mocht terug brengen naar de winkel waar ik hem gekocht had ik weet niet hoe maar ik kreeg mn geld terug. ging wel heel raar.

je staat raar te kijken hoor als je op eens je bumper in je hand hebt als je een keer hebt gesprongen. dat heb ik zelf gehad. dus ik adviseer mensen die ruig ruiden wat stevigere bumpers te nemen. ook de achter bumper want er is toen iemand achter op geknalt en toen was mn motor kapot. wel geluk dat ik hem mocht terug brengen naar de winkel waar ik hem gekocht had ik weet niet hoe maar ik kreeg mn geld terug. ging wel heel raar.

Dan zou ik niet willen weten hoe jouw auto eruit zou gezien hebben zonder bumper ;)

Geef mij maar een bumper. En deze is voor mij (en voor mijn kids van 3 en 5 jaar die continu ergens tegenaanrijden :evil: ) stevig genoeg voor het ogenblik. Het is voor zover ik weet zelf de enige bumper die je kan vinden voor de E-Firestorm die standaard past.

owja dat was ik wel vergeten te zeggen. ik heb die bumper toen laten maken.

maar voor kinderen die nog niet volgas rijden is dit toch een goed begin.

En als je deze van T-Bone kapot krijgt, worden ze zo vervangen (ik dacht tot 3 keer toe). Dan kom je al een heel eind met 23 dollar :-P

Back