Buzzertje reutelt mee met ppjoy

heimhelicopters

verslagschrijvers
Hallo,

Ik heb Clearview en om hem te bedienen heb ik via de printerpoort en via PPjoy een joystick aangemaakt. Alles werkt prima, het enige irritante is dat het buzzertje op het moederbord van de computer het PPM signaal netjes weergeeft. Ik heb dus geen idee hoe ik die uit kan krijgen behalve dan em de nek om te draaien. En dat was ik niet van plan...
Heeft iemand een idee? Ik heb net genoeg verstand van computers om programma's aan het werken te krijgen maar dit soort dingetjes als buzzertjes uitzetten heb ik geen idee van.
oja het buzzertje gaat het gelijk doen als ik de zender aanzet. Clearview hoeft daarvoor niet opgestart te zijn.

Nou laat maar es horen...
Steven

Bij PPJoy heb je onderaan 'Options'
In dat venster staat een optie 'Debug PPM RC interface', vinkje uitzetten en je buzzer stopt vervelend te doen ;)

Ik had ooit al es in de BIOS gezocht maar nix kunne vinden wat op het buzzertje leek. Kan dus aan mij liggen.
De vink in PPjoy "configure joysticks" options heb ik dus wel gevonden en inderdaad dat is em. Ook dat had ik nooit kunnen raden zo aan de text te lezen.

Heren, bedankt voor de reacties. Je wil niet weten hoe indringend zo'n geluidje is.

Steven

Back