WillydeWoofer
Forum veteraan
Weet iemand hoe zoiets werkt?
Moet je alles kopen?
Waar is het te doen?
Moet je alles kopen?
Waar is het te doen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, ik zie ze ook niet bij "binnenkort in de veiling".
Zal wel aan mij liggen.
GJ
Dat stond er op facebook bij
Als je de film ziet dan zien de modellen er nog prima uit, niet zoals je zou verwachten na de verhalen.
Ook ik heb na een tip van een clublid het filmpje vanmiddag eens bekeken. Aan het begin zie je als je goed kijkt wat vliegtuigen met beschadigd hoogteroer staan, maar verder was het niet te zien voor mij. Het lijkt me trouwens lastig zo'n kijkdag te organiseren, want ik zou absoluut het vliegtuig even gedemonteerd willen hebben om het ook van binnen te kunnen bekijken (bijv. zitten er servo's, regelaar, motor in en zo ja welke?) en even voorzichtig te voelen of er al breuken in zitten. Ik denk echter niet dat ze willen dat er 500 man aan zo'n vliegtuig gaan zitten, dus dan moet je met je handen op je rug beoordelen of het wat is. Ben benieuwd hoe grondig de staat van elk vliegtuig beschreven gaat worden als de kavels online komen.
Amersfoort is redelijk vlakbij, dus ik denk dat we wel even met een paar man van de club gaan kijken. Het is nu toch geen lekker vliegweer.