Jeeeeeezus! Waar heb jij last van, kerel? Stalken? Zoek voor de aardigheid eens uit wanneer ik voor het laatst (vóór dit incident) op jou reageerde, en vertel me dan eens wie er stalkt, en wie er paranoia is....
Je staat inderdaad op mijn negeerlijst, ik zie zelden wat je post, maar het zou me weinig verbazen als jij vaker op mij gereageerd hebt dan ik weet van heb....
Je plaatst een nergens op slaande foto van Rutte in een draadje over een veiling van de modellen van RC Wings....
Ik vraag je slechts waar dat op slaat... Meer niet! Leg het uit, dan kunnen andere mensen wellicht ook om jouw lolletje lachen... Wel zo sociaal toch?
Het was namelijk geen echte verrassing, maar wel een klein beetje een teleurstelling dat je in dit draadje, waar toch wel wat emoties aan kleven voor een aantal mensen (lijkt me niet leuk je model op dat filmpje terug te zien) ook blijkbaar volledig niet in staat was om on topic te reageren, maar er blijkbaar een politiek statement van wilt maken.
Daar is van mijn kant helemaal NIETS agressiefs aan, en als jij dat wel zo opvat, dan zou ik toch serieus overwegen hulp te zoeken.
Je zou OOK eventueel, als alternatief voor, en als je niet geneigd bent hulp te zoeken, kunnen overwegen om HEEEEEL mischien eens na te denken over of wat je post voor ANDERE mensen (niet ik, gewoon, in het algemeen) mogelijk logisch of begrijpelijk, of wellicht een zinvolle bijdrage zou kunnen zijn, en als je dan hééél mogelijk tot de conclusie komt dat dat, héél mischien, mogelijk, hypothetisch niet het geval is, dan maar niet te posten....