BVA Auctions veiling vliegtuigen

Je zou het bijna moeten doen.

Ben een beetje aan het bieden op action cams, maar veel gaan er weg boven de winkelprijs :-/
Of de bieders snappen niks van de totaal kosten, of iemand van BVA biedt mee om te voorkomen dat ze voor te weinig weg gaan.

Ik had geboden op die Hype MSX-R. Kort voor de eindtijd ging het hard omhoog en ben ik afgehaakt. Wel een BMI Carat zwever gescoord voor 60 euro. Dat lijkt me redelijk.

Of de bieders snappen niks van de totaal kosten, of iemand van BVA biedt mee om te voorkomen dat ze voor te weinig weg gaan.
Of degene die het aan heeft geboden of waarvan het in beslag is genomen bied mee.
Het is niet zomaar zonder reden dat kavels onder gunning staan.

Benieuwd naar wie die rode RC1 kist is gegaan... golden oldie met verkeerde neuskap en bijkans een mooie OS in het vooronder...

Zo zoek ik nu een betrouwbaar iemand die de bouwdoos die ik gewonnen heb in die veiling wil ophalen vrijdag en dan naar mij wil opsturen.

Wow, gewonnen nog wel ik heb gewoon een factuurtje binnen gekregen.
Hoe groot is die doos?
Oh ja ik ben best wel betrouwbaar al schrijf ik het zelf.:D

Die factuur heb ik ook gekregen hoor...…:beer: maar voelt toch als een feestje...… Ik heb geboden op die Super Sinbad.

Ik moet helaas tot 15:00 uur werken vrijdag, dus vanuit Zuid-Limburg is het dan niet haalbaar om voor 16:00 uur daar in Amersfoort te zijn.

Ik had een paar kavels niet en nu mag ik zelf het klein spul ophalen.
Dat doosje van jou kan er wel bij en dan is het in ieder geval al een heel eind op weg naar het zuiden des lands.
PB gestart.

ik zag op de afhaal dag , dat de P47, F16, de viper en nog een paar van die grote kisten al apart in een hoekje stonden om ingeladen te worden,. Ik denk dat die allemaal door 1 persoon gekocht zijn.
ik zelf heb de super dimona, wat esc's , 62cc brushless en een strijkbout gekocht. Alleen een nadeel van de elektronisch (esc's) is geen handleiding bijgeleverd, en niets online te vinden...heeft iemand een idee
waar ik dat kan vinden, of hoe ik de bmi spitz esc's kan instellen

Nico, gewoon die dingen op de juiste plek op het forum even afbeelden...
Kom je er ook achter welke programmeerkaarten je kunt gebruiken... etc
Groet Bas

Ja, denk ik ook Coen, de beste spot.. en anders Elektro vliegtuigen...
Maar je hebt vast wel vlot antwoord waar je mee voort kan...

Back