Tja, over dat punt kunnen we het lang en kort hebben.
Het feit is dat het nu eenmaal zo is. Misschien ben ik wel te secuur waardoor het langer duurt maar aan de andere kant wordt dat dan ook wel weer verwacht van mij.
En de eigenaar wil nu eenmaal deze kist en wist dat er nog heel veel (alles) aan gedaan moest worden, dat is de keus die hij maakt bij de aanschaf van zo`n model.
De EDF ligt iop de bewuste foto sowieso nog wat te hoog wat ook een vertekenend beeld geeft, dacht dat ik hem al een keer er tegen had gehouden en dat het toen precies aansloot maar dat was al weer een maand geleden.
Liep toen tegen het probleem van de uitlaat aan en heb dit even links laten liggen, ga er komende weken weer vol mee bezig dan zal het wel weer duidelijker worden.
Probleem van de uitlaat is niet BVM`s schuld, de eigenaar heeft een mooie uitlaat door Schüebeler laten maken echter is deze te kort :-(
Ga nu even uitzoeken of we deze gaan verlengen, of we Schüebeler een nieuwe laten maken of dat we een originele BVM versie gaan monteren (deze is lichter maar van doorzichtig plastic wat we minder mooi vinden :-( ).
Daarnaast meteen even informeren naar het gear, de eigenaar heeft het electrische gear erbij besteld maar dat is nog met de oude controle box (groot, lomp en erg amateuristisch uiterlijk).
De nieuwere set heeft gewoon een Xicoy box, echter schijnt er dan weer een klein regelunitje tussen te moeten?!?
En er zitten nog wel de luchtremmen bij :-/ en dat willen we niet, de kist moet volledig elektrisch worden (ook de neuswieldeuren, die zouden nu ook nog pneumatisch zijn maar dat gaat dus niet gebeuren).
Ben er wel weer even zoet mee ;-)
Grt,
Berto.